Jobb dag 5..

Idag såg jag klart den japanska serien "Ryusei no Kizuna" iaf.. den va la okeej den serien =) Gjorde inte så mkt mera..

Åkte till jobbet... började 17 å jobbade till stängning... (som vanligt) =P 5:e arbetspasset i rad nu.. lol =P
Va hände på jobbet idag egentligen.. hum.. inte så jättemkt för å va ärlig... det va mindre folk än igår iaf...å gosige Carl jobbade idag oxå så vi stod å snackade som bara den =P Jag stängde idag med Sanela å Anna =)

Det e sååå j*vla mkt skitsnack som går på jobbet... jag vet inte vilka folk man ska tro å lita på längre.. helt sjukt! McDonald's Avenyn e som värsta big brother huset! Jag pallar inte med d mer...

Nått som va kul idag som vi alla som jobbade skrattade åt va sjävklart Oscis lapp till oss som skall stänga ;P Lappen klistrade han fast ovanför BOP:en fritöserna ;P Å det stod...

"Krämmor in i fiske balj" ?? HAHAH.. so hilarious asså! Vi alla bara skrattade å fattade ingenting av va han menade ;P

Well.. stängningen gick bra å sååå å Sanela å jag tog sällskap hem.. vi tog 11:an å åkte till Bellevue båda 2 å där skulle Sanelas pojkvän komma å hämta upp henne ^^ Sicken pojkvän hon har.. hihi ^^

Nu ska jag kolla på Just for love 2 innan läggdags! ^^
Jag har bestämt att jag ska jobba mitt pass imorrn iaf.. så yippe...! =P Jag kmr nu asså jobba 8 dar i sträck ;P Får la se om d blir fler dagar efter söndagen.. LOL! Men cash e d iaf ;)

Natti! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0