Jobb dag 6 / vilken kväll!!

Igår jobbade jag mitt 6:e pass i rad.. =P Började 16:15. Det gick väl bra! ^^ Fick stå kök å va produktionsledare =) Jag å minaköksnissar Sara å gosiga Carl fick upp ett fint skåpis =) Fast tappade lite cheese å big mac lite senare då det va massa studenter från hela Lunds universitetet som kom på besök! =P Fick även träffa Saras man, Mandoza igen efter flera månader! Han har ju varit bortrest å grejer i ett halvår.. så d va kul! =) Men annars så gick tiden skitfort.. jag fick göra ena grillarna sista timmen som gick.. ehh.. sisådär ;P Jag minns faktiskt inte exakt allt man gjorde... jag har gjort rent grillarna completely en enda gång å sen så har jag fortsatt med en grill som en började med.. så ja.. sammanlagt 2 ggr lol =P Det gick bra.. men skitsegt ska ni veta =P Jag slutade 22 ungefär =) å jag satt å hängde i personalrummet med Koffe å Sahand =) Sahand skulle på medarbetarsamtal med Helen.. men han va typ en timme tidigare så vi drog till Jamessons å tog oss en drink =P Helt plötsligt stötte man på en kvinna som bara kom fram å snackade med Koffe... d visade sig vara hans mamma! Hahah... världen e liten! =P

Sen så stack Sahand.. då va d bara jag å Koffe kvar.. vi satt å snackade lite å han väntade på Anders å hans polare för att de ska dra vidare till Modesty.. Det va längesen jag såg Anders faktiskt! Så jag satt å väntade med Koffe på Jamessons till de kom =)
Gick å hälsade på Anders å deras vän Staffan.. Anders försökte övertala mig till Modesty å hänga med dem ut ;P När Koffe frågade mig så nekade jag först =P Men sen när Anders frågade så tänkte jag å sen så hängde jag på en sväng.. ^^ Alma kom senare oxååå.. samt Julia å Stina =) Vi satt där å chillade å det blev en drink till där med =P Men sen efter detta ville de vidare IGEN.. =P Nu ville de till Nefertiti.. =P Anders å Alma å de andra försöker självklart dra med mig.. men asså min klädsel va asså inte världens finaste! En sån sportig luvtröja liksom.. hallå? =P Inte visste jag att jag skulle ut å parta direkt efter jobbet =P
Nemen, det tog ett tag innan de fick med mig =P Anders bara: Va inte så svårfångad dåå ;P Haha! Så well.. jag gick med på d.. å vi ringde ut Linn oxå! ^^ Stina å Julia ville inte hänga med oss till Nefertiti... de tyckte inte det va något bra ställe typ =P

Vi lämnade Modesty å innan vi åkte vidare så gick vi till Valand först för att hälsa på Evy! Hon hade ju sin baaal igår å inte ens jag såg hur hon såg ut innan hon åkte till balen! ^^ Såå fiiin hon va tihii ^^

Vi åkte vidare till Nerfetiti... kom in där å så bjöds det på massa kakor som jag proppade i mig =P Haha.. =P
När vi gick till ett hörn så kom pöjkarna med varsin tequilashot! Så jaa.. jag fick shorta tequila för första gången i mitt liv!! lool =P Det smakade inget speciellt dock.. =P

Sen så ringde Linn å ville att jag skulle möta upp henne för att det va 20års-gräns..å det skulle va bra om jag oxå va där med henne.. för att jag va äldst av alla igår! Hahaha... jag va bara med 89:or igår! =P Well... när Linn skulle hänga av sig jackan så stod jag mot en vägg typ å väntade på henne.. då kom han snubben som stod vid fika-stället fram å gav mig en kexchoklad för att han tyckte att jag såg rolig(?) ut? =P Haha... Så lool!
Jag å Linn drog självklart till dansgolvet å skakade loooooosss! Men tyvärr så va musiken skitkass å enformigt... så vi drog vidare till Boulevard där Linns kompis hade hyrt hela 4:e våningen.. =) Det va inte så mkt folk där heller för vi kom rätt sent men musiken va bättre iaf! ^^ Där bjöd Koffe mig på en drink...loool.. =P Vi dansade å så tills klubben stängde vid 03... Linn lämnade oss å skulle på en privat hemmafest.. Alma å Anders drog redan när vi va i Nerftiti... då va d bara jag, Koffe å Staffan kvar.. =P Jag å Staffan försökte övertala Koffe att åka hem =P Båda vi 2 va stentrötta men Koffe va hur taggad som helst! =P Koffe ville fixa in oss på Peacook.. men det gick inte så bra... då sa han att vi hade ett sista alternativ... om vi inte kommer in på Park Lane så skulel vi alla dra oss hemåt =P Vi gick till Parkan å både jag å Staffan bad typ att vi inte skulle komma in =P Nope.. tyvärr... åldersgränsen va 22 å ingen av oss hade åldern inne så bye bye for us =P

Såja, det fanns inget mer att göra.. Koffe försökte ringa folk å frågade vart alla e.. men alla verka ha dragit typ.. så det blev hemväg för oss alla.. =P Koffe erbjöd oss en efterfest hemma hos honom... =P Men det pallade jag inte med =P Jag skulle ju upp å jobba.. samma sak med Koffe! Han börjar ju mkt tidigare än mig.. å ändå vill han uuuut =P Så jaa lämnade de 2 killarna å gick till Vasaplatsen för att ta vagnen heem... när jag va på väg uppåt såg jag 11:an komma... jag sprang å sprang efter vagnen men missade den.. =( Fick vänta i 17min på nästa vagn så jaa.. kunde inte göra nått... mobilen va på väg att dö så jag kunde inte lyssna på musik.. jag fick bara sitta ner vid hållplatsen å njuta av luften lol =P

Efter 17min min kom vagnen... kom heem.. men fick plinga på dörren för att väcka nån.. hade ju inga nycklar med mig.. inte visste jag att jag skulle komma heem runt 04! =P Gick å la mig ganska så fort därefter.... å sov till runt 13:30 ungefär =)

Shieet asså... va ska man säga om gårdagen..? Jag har ALDRIG druckit sååå mkt sprit i hela mitt liv! 3 drinkar å en tequilashot e föör mkt sprit för mig! =P Hela mitt face blev ju självklart förstörd =( Men allt försvann quite fort faktiskt ^^
Jag har aldrig varit ute på sååå många ställe på en å samma kväll!!! Haha... daamn asså =P Började med Jamessons -> därefter Modesty -> Nerfetiti -> å avslutningsvis Boulevard =) Det va faktiskt en riktigt riktigt kuul kväll igår! Hade kul sällskap! =D
Jag drack rätt mkt sprit för å va mig.. men jag kände mig fortfarande heelt klart i huvudet å fattar verkligen inte den känslan av att va "packad" där man gör grejer som kan skämma ut sig sj etc.. =P Det kanske inte e min limit.. utan jag kan tåla mkt alkohol? =P I dunno =P
Jag hade ingen kamera igår heller.. för att den fick Evy för att hon skulle fotografera siin baal! Tihii ^^

Back to dagens story... nu sitter jag å äter göttiga vindruvor! ^^ Jag lyssnar på musik å ska se klart de 10 sista minutrarna av en koreansk serie som jag har börjat med "The 1st Shop of Coffee Prince" =) Ska även se ett avsnitt av Just love 2 å kanske hinna med ett ytterligare avsnitt av The 1st Shop of Coffee Prince innan jobbet idag.. =)

Later guys! ^^

Kommentarer
Postat av: K'

Heya Concon!



Lustigt att vi båda kom o supa rejält mycket nästan samma dag ;P

2009-05-10 @ 17:41:49
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0