Jobb dag 7...

Yupp… jobba 7-dar i sträck e nu passerad… Började 17:15.. fick va i köket igen.. =P Har fått stå kök nu typ nästan hela veckan! Fast jag gillar d dock! =) Jag börjar bli lite prooo i köket nuu! ^^ Riktigt stolt över mig själv! =D Tiden gick idag tyvärr riktigt riktigt seegt… vet faktiskt inte varför =( Men den sista timmen däremot gick skitfort! Idag på min rast testade jag för första gången McBean.. den va faktiskt goood ^^ Åt lite hot wings meed.. haha.. va såå sugen på d =P Ingen nyttig dag ska ni veta ;P

 

Slutade idag 23.. men direkt efter hade jag medarbetarsamtal med Helen! Det gick faktiskt bra =) Fick skriva på massa papper å nytt anställningsavtal pga lönehöjningen.. men det jag inte visste va att handledarhöjningen jag fick innan den generella lönehöjningen i maj inte följer med.. så jaa.. om jag ska fortsätta få lönehöjning måste jag vidareutbilda mig själv.. nästa steg blir områdesledare.. å jag har planer för att göra d med.. får la se när det blir av bara =)

Men iaf.. jag va en av dem som skall få lönepotten också.. såjaa… bättre än ingenting =)

 

Samtalet varade i en timme ungefär… sen så va d dags för heemväg.. men tyvärr så fick jag vänta på min vagn i över 30min ute i kylan =(

 

Så najs att va hemma igen! Ska duscha å kolla lite på serier innan läggdags ;P

 

Imorrn e d jobba 8-dar i sträck passet… sista passet faktiskt å sen e man leeedig! =D

Så skööönt d ska blii! Hahah =P

 

Nääe, ska dega på serier nu =)

 

Nite! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0