Jobb dag 8

Well well..la mig runt 03 el 04 i natt.. å vaknade väl runt 11:30-tiden kanske.. ;P
Va gjorde jag.. humm.. kollade på serier å såå innan jobbet =)

Jobbade mitt 8-dar i sträck passet idag... började 17 å jobbade stängning med Koffe å Angelica ^^ Vi gjorde nog den bästa stängningen hittills! De som skall öppna imorrn kommer att va såå överlyckliga! Både jag å Koffe önskade att vi öppnade imorrn.. så fint å allt e uppfyllt..! Vi gjorde alla specialer det går att göra i köket.. asså... bästa stängningen.. ärligt! Hoppas att de e nöjda å glada! Jag stängde köket idag... å det gick verkligen skitbra! Allt gick fruktansvärt bra! Soo happy! ^^ Sara å Johannesds hjälpte mig skiiitmkt i köket asså! Så vi va typ klara med stängningen egentligen runt 19-tiden! Sjukt! ;P
Linn sötnosen kom förbi en sväng till Donkan för att hälsa på mig med sin maskerad outfit ^^ Så gullig hon ee! ^^
Whatelse bör nämna.. humm.. kom inte alls så mkt folk så jaa.. allt gick smidigt å så ^^
Jag fick skjuts heem av Angelica! =) Så naajs! ^^ Hon hade missat sin färja å skulle vänta på den 1h.. å jag skulle inte hinna med min 01:15 vagnen.. så hon erbjöd sig att köra hem mig ^^ Sååå snällt verkligen! =D
På vägen mot Heden där hennes bil va parkerad så tappade jag mobilen.. haha... alla delar flög lite här å där... snart kommer den pajjas helt =P Men när jag satte mig på bilen så försvann en del.. haha..  flippade ur nästan ;P Å Angelica va tvungen att stanna bilen för att jag skulle leta efter den försvunna delen.. lol =P Hittade den.. men tog la lite tid ;P

När jag kom hem satt jag vid datorn väl.. (som vanligt) ;P Ska duscha å sen skriva ut lunchemenyer åt föräldrarna efter duschen ^^

Jag e LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDIIIIIIIIIIIIIIIIG från jobbet imorrrrrn!! OMG!! Det va LÄNGESEN jag va LEDIG! Sjukt!! ;P
Hela min kropp e död nu... speciellt mina ben.. de e så svaga å klena.. jag vill bara ligga ner en heel dag å inte röra mig! Det skulle va såå skönt verkligen!! =P Nääe, ska njuta av min ledighet! =) Jobbar bara 2 pass denna veckan som kommer nu så ^^
Har inte ens ätit middag hemma på en hel vecka! =P

Nääe, ska nog gå ta en dusch nuu =)

Finns en låt som jag har fastnat för på sistone.. det e: Ushers - His mistakes!
En sköön låt verkligen! ^^ Me like! ^^

Anyway.. god natt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0