Jobb jobb jobb... hela veckan lång.. suckk..

Imorse när jag vaknade så satt jag å körde lite Rockband 2 =P Haha... körde lite hard låtar samt extreme låtar ;P Jag klarar visserligen vissa låtar.. men får inte sååå jättebra poäng! =( Jag får träna mera.. lol =P

Sen så har d inte hänt så mkt mera.. jobbade i eftermiddags.. skulle jobba ett korttidspass egentligen 16:30-20:30.. men Malin (chefen) ringde å frågade ifall jag kunde börjar 16 ist å jobba till stängning.. dvs 01! Självklart tackade man jaa! =D Längre pass = mer money! ;P De loligaste va att Malin trodde att jag skojade när jag sa att jag vill jobba längre.. lol.. fattar inte va hon får d ifrån =P

Det har väl inte hänt så mkt på jobbet idag.. stängde med Stina å Maya å det gick braa oxå! Fick stänga köket idag! ^^ Å jag hade käära Johannes i köket med mig! ^^ Stängningen blev skitbra å hoppas att Koffe å co e nöjda med stängningen =)
Idag va d sista dagen för Great tastes of America kampanjen.. för imorrn börjar McFeast Festivalen.. =) Jag passade på å testa Hollywood Classic burgaren.. den va faktiskt riktig good! ^^ Tjuvtestade den nya mcflurry glassen Marängswiss meed... dock hade jag inte choklad-banantoppingen.. så jag tog vanlig chokladsås ist ^^ Jag hatar banan ;P Usch! =P Gillar inte lukten =P Glassen smakade väl inget speciellt direkt.. det va la gott =)

Vi blev klara med stängningen runt 00:50. Jag fick springa lite granna till Vasaplatsen för att hinna med min 01:15 vagnen... ville verkligen inte missa den.. orkade inte vänta i 30 min liksom ;P Kunde ha promenerat ner till Centralen med flickorna... men valde att ta vagnen i Vasa =P Jag ville verkligen inte vänta helt ensam ;P

Nu e man här hemma... ska kolla klart de 20 sista minutrarna från min serie jag kollade imorse ;P Men d lär jag inte orka.. I know myself =P D får bli imorrn ist.. ska nog gå ta å lägga mig strax =) Jobbar ju imorrn igen! Å då ska jag utbilda en tjej i kassan oxåå... damn, jag måste förbereda mig inför detta oxå =P Haha ;P Ingen ny tjej dock.. så hon känner väl till de viktigaste inom restaurangen så jag ska nog bara gå igenom service med henne =) Äsch.. d ska nog gå bra =)

God natt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0