Jobb...

Usch, orkar inte blogga så mkt om mitt jobbliv.. =P För den här veckan jobbar jag som en galning ;P
Innan jobbet satt jag å kollade på serier bara =)

Sen åkte jag till jobbet.. skulle börja 16:15 egentligen men fick börja en kvart tidigare ist =) Gött! =D Jobbade stängning idag med Sanela å Francesca =) Sak inte rabbla så mkt här för d har inte hänt så mkt på jobbet idag.. kortfattat:

Fick typ mina båda raster jättetäta intill varandra dååå han kocken i Jamessons inte hade tid att laga mat till mig på min första rast.. men jag va hungrig å bad om 20 mins rast för att äta å spara 10min till senare typ. =) Fick göttig ris med kyckling hihi ^^
Han kocken från Jamessons trodde att jag va 19 år eller yngre.. lol ;P

Sanelas pojkvän, hennes son å hennes kompis kom förbi donkan faktiskt.. hennes kompis tyckte att jag va skithet lool ;P Han ville be typ Sanela ropa dit mig.. men hon ljög för honom å sa att jag va gift å grejer.. haha =P Så han fick inte röra mig.. haha =P

Sista timmen flippade jag ur nästan... det va så mkt folk å det va lång kö å jag va ensam kassa! Jag som hade städat rent hela matsalen blev ju självklart heeelt förstörd =(

Nämen annars gick stängningen bra å så =) Alla vi 3 bodde åt samma håll så vi tog samma vagn hem ^^ Så gött med sällskap! Tihii ^^

Imorrn skulle jag egentligen va ledig från jobbet.. men nu blev d så att jag jobbar stängning.. IGEN! ;P De sa att jag kunde va ledig på fredag ist.. men jag ska fundera på d... I need all cash! ;P Ifall jag inte tar bort min fredags tid kmr jag då att jobba 8 dar i sträck ;P Kuuul! Haha =P Vi får se imorrn.. det e då jag ska bestämma mig =P

Nu.. va händer nu? =P Sova eller serier? Äsch.. d får bli ett avsnitt av Just love 2 =P 45 min klarar jag väl ;P

Nite! ^^

Kommentarer
Postat av: Eugenia

Jag röstar på jobba! Pengarna lär behövas i HK i sommar haha ;) Måste du betala för att äta på Jameson eller är det gratis som för cheferna? ;p

2009-05-07 @ 13:18:16
Postat av: Connie

Eugenia: Haha.... well... jag får se sen när jag kommer till jobbet =P Haha.. ;P Sant sant.. I need all cash som finns ;P Neee, jag får käka gratis ^^ För att jag e "tighta" med kockarna ;)

Haha!

2009-05-07 @ 14:43:28
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0