Katastrof stängning!

Igår efter middag så hade jag tidsbrist... jag vet inte varför.. men jag va såå stressad innan jag åkte till jobbet! Jag va inte klar med nånting... folk bara skrev på msn, hann inte skriva klart bloggen... så jag drog 2 min innan min vagn skulle komma å jag fick springa! Tur att jag inte missade vagnen! =)

När jag va på väg till jobbet fick jag syn på en gammal klasskamrat från gymnasiet, Viktor, så jag stod å snackade med honom en liten stund ^^

Kom till jobbet.. började 21:15 igår faktiskt.. fick va i kök.. fick förstänga å allting! Jobbade stängning med Koffe å Angelica (the usual gang typ) ;P Det va ganska så softa dag igår/inatt egentligen förutom sista timmen! Det bara rullade på å rullade på.. vi sålde 5000:-/h å vår plan va att sälja 3500:- så vi va riktigt grymma! Jag å Angelica stod i köket faktiskt å vi va skitgrymma i köket å ägde som bara den ;P Vi tappade aldrig skåpet! Hade ett grymt skåp! ^^ Hihi =) Så stolt över oss! ^^

Vi som jobbade:

Linus =)

Mina skiftmedlemmar: Angelica å Koffe ^^

Therese ^^

Jag då som stod där å surade för att jag råkade hälla över allt vatten på mig själv... suck.. =(

Mimmi jobbade oxå men hon ville inte va med på bild så det blev utan.. ;P

Sista produktionen jag fick göra va 2 brickor cheese då det va en megabeställning på cheese tydligen.. ;P Det gick väl braa.. men när rushen slutade vid 04:10 så fick jag panik.. vi hade asmkt kvar att stänga!!! Så mkt att jag ville bara gråta! Angelica fick lämna köket å stänga matsalen å jag fick stänga köket helt enkelt.. asså guud.. vi hade inte ens diskat pommes grejen.. golvet va inte gjord!! Gaaah... jag bara ropade på Koffe.. men som tur va så va han typ klar med sina grejer så han hjälpte mig jättemkt i köket sen! Hela matsalen såg katastrof ut meed... dricka spillt överallt.. mkt skräp på golvet... =/

När jag skulle göra rent brödrostarna fick jag bara en massa stötar.. ropade typ aj flera gånger.. Koffe bara "Hur mår du?"
Jag bara: " Jag får bara massa stötar hela tiden".. Så han bad mig att skippa d å göra nått annat ist så fick han ta över d.. sjukt asså! Det kändes som hela jag va fulladdad med massa el! Så jag vågade knappt röra dressbordet för jag va rädd för stötarna =( Det va faktiskt jobbigt =(

Glömde nog säga att det e nya öppettider som gäller å vi stänger nu from. igår 04 på söndagar å vardagarna istället för 00 =)

Vi va klara med stängningen runt 05:15.. men jag hade lite bråttom så jag va tvungen att dra först via bakvägen då jag ine ville missa min första vagn.. annars va jag tvungen att vänta i 30min å det ville inte jag ;P Vagnen kom å när jag gick på vagnen så gick Linn av vagnen =P Hon skulle jobba öppning.. haha.. hon ringde mig faktiskt efter att vi såg varandra så vi pratade lite =)

Jag kom väl hem runt 05:45 kanske.. men jag la mig inte förrän 08:00 typ... =P Satt å chatta med Angelica.. lol ;P Oxå kollade jag klart det 10 sista minutrarna av Just love 2 då jag inte hann kolla klart igår för jag hade d stressigt! =P
Juste... när jag kom hem så stod vår hemmadörr helt öppet! Jag fick panik å kollade om grejerna va kvar å så.. men det verkade som att allt va kvar å vi hade ingen inbrott.. shit va rädd jag va!!

Innan jag å Angelica började jobba vår helvetesvecka så konstaterade vi att det skulle vara en helvetesvecka för oss 2... and yes.. det slutade helt katastrofalt med så jaa ;P Nu e helvetesveckan över för vår del iaf =)

Jag kunde faktiskt inte sova så bra inatt eller imorse kanske man ska säga.. så jag vaknade igen runt 14:30-tiden..
Degade en timme å sen åkte jag, Evy å Yi ut å handla grejer inför Evys största dag nånsin.. hennes STUDENT! Wiie ^^
Så det tog la en timme typ för att handla allting ;P

Ikväll händer det inte så mkt... ska nog bara softa å ta d lugnt! ^^
Ska lämna bloggandet nu.. Charlie har kommit hit nuu så man kanske ska va lite social ;P

Later guys! ^^

Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Jeh, alle har dårlige dager. :P



Fikk du støt når du renset brødristerne...? Skal de ikke kobles fra strøm når du rengjør? :o

2009-05-26 @ 20:45:48
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Joo, asså brödrostarna e avstängda.. men på något sätt så bestod jag av el å så fort jag rörde bordet där rostarna va så fick jag stötar =(

2009-05-27 @ 00:05:47
URL: http://concon.blogg.se/
Postat av: Johan Ho

Hehe, statisk elektrisitet kanskje... du får ta av deg ullgenseren. :P

2009-05-27 @ 07:34:02
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan Ho: Haha... jaaa, eller hur?! LOL ;P

2009-05-27 @ 08:37:54
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0