Kristi Himmelfärdsdag...

Idag e det en röd dag.. å jag va ledig från jobbet med! So nice fast jag ville egentligen jobba då det e dubbellön.. men anyway..

Vaknade runt 15-tiden idag! =D Sov i heela 11h! Riktigt gött! ^^ Från början så hade jag ingenting planerat för dagen.. skulle egentligen bara va hemma å dega på serier..

Men senare mot 17-tiden så ringde kära Linn å ville träffas å sitta vid nån uteservering å chilla i solen! ^^ Drog med Carl ut så vi träffades kl.18 vid Valand =) Linn kom försent dock för d va krångel med hennes vagn osv.. Innan jag åkte ut till stan bad jag pappa å fixa lite mat till mig innan jag åkte.. så jag fick stress äta i 10min! Evy sa att det va varmt ute osv.. men när jag gick ut genom porten så frös jag häcken av mig! Det va ju svinkallt ute! =P Fast som sagt jag e en tjej som e jättefrusen av mig! Fryser jämt å ständigt.. suck =(

Vi gick från Valand till Gamle Port där vi satt därute å de 2 tog varsin öl å jag satt å glupsade i mig en drink... =P De retade mig för att jag drack så långsamt.. lol ;P Det va en fotbollsmatch idag.. IFK-Gais å det va en massa huliganer där å det blev bråk å slagsmål å massa poliser kom osv.. jag blev seriöst rädd.. ;P


Linn å Carl @ Gamle Port =)


Me =)

Runt 20-tiden drog vi vidare till PC vid Grönsakstorget där skulle vi möta upp Carls å Linns kompisar.. Jag kan säga att världen e sååå fruktansvärt liten.. Ena killen som jag träffade heter David... när vi hälsade så frågade han mig ifall jag kände Anny å Jennifer! ;P Det visade sig att de har gått i samma klass på gymnasiet å att han hade sett bilder på mig på FB lol ;P Han sa att han har träffat Eugenia på Donkan iaf.. lol ;P Men anyway.. David ska bli en av våra nya kollegor faktiskt! ^^ Det ska bli trevligt =) Det va en annan kille där vid namn Jesper som oxå gick i samma klass som Anny å Jennifer! Snacka om världen e liten! ;P Haha.. oxå kom det en tjej Amanda å en annan kille Jesper så vi alla satt där å hängde ;P Jag själv köpte ingen dricka.. utan Carl å Linn fick för sig att de ville supa ner mig så de bara köpte massa cider till mig! =P Loool! =P

Vid 23-tiden drog vi vidare till Rockbaren.. förutom Jesper å David då.. å när man kom fram dit så kom en kille fram å ville ragga på mig.. sen så fortsatte det så osv.. Jag va inte intresserad så jag dissade alla killar... det va hela 5 killar som kom fram den här kvällen! Riktigt sjukt! Alla kom fram till just mig oxåå... urgh.. tur att jag hade Carl som hjälpte mig å spelade min pojkvän! Fan va skooj det va! =P
När jag snackade med den. .ehh.. andra killen.. så kollade jag på Carl å sa hjälp tyst.. han kom till mig å höll om mig å sa typ "Älskling, hur e d?" Hahaha.. den killen han blev rädd seen å snackade med Carl istället å sa typ att han hade en bra tjej osv.. LOL! ;P Sen så försvann han! Riktigt roligt =P Kvällen fortsatte såå.. det kom killar å jag dissade hårt.. men ena killen gav sig inte.. han försökte å försökte verkligen tom. när jag skulle hem så kom han fram å sa hej typ.. å sen när han såg Carl så försvann han lol ;P Det va förövrigt en mkt kuul kväll! Linn, Carl å den andra Jesper blev fulla.. jag som själv drack 5 cider å en drink va inte packad alls! =P Så Linns å Carls mission att supa ner mig va failed.. =P Linn vill supa ner mig på Evys student... men no no.. jag ska ta hand om gästerna på Evys student så jag kan inte va full =P


Carl å Jesper =)


Carl raggar på ;)

Klockan 03 så stängde Rockbaren å Linn träffade på en kille å lämnade oss.. Jag va kvar med Carl å Jesper.. vi promenerade till Brunnsparken för att se när min vagn gick.. å den kom om 37min så vi drog till Donkan där för att käka nattamat/fyllemat.. fy va torra å gamla hamburgarna va!! Har säkert legat i skåpet hur länge som helst! Eww...

När vi hade käkat så gick vi till hållplatsen där vi fick vänta på min vagn.. vagnen kom vid 04-tiden så där sa vi hejdå å åkte hela vägen hem =)

Väl hemma så satt jag vid datorn å surfade samt blogga.. ska nog sova alldeles strax.. e lite trött men jag måste nu vända på dygnet då jag ska jobba natt imorrn (idag).. så jag måste ställa om dygnet å inte va trött på nätterna.. =P

Nääe.. nog om idag =)

Guud va jag vill ha junischemat!! Schemat skulle ha kommit ut igår egentligen.. men Helen satt tydligen hur länge som helst igår på jobbet å fixade schemat.. men det gick inte att få in d på mctime igår hörde jag från Linn så... Det gick tydligen inte idag heller suck.. =( Hoppas att den kommer ut imorrn! *håller tummarna*

Anyway laa.. bilder från idag kommer imorrn! Orkar inte fixa nu ;P

God natt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0