Låååååååååååååång dag!

Wooow.... jag kan verkligen säga att det va en lååång dag för mig igår! ^^
Det började med att jag va på Thaifest med Linus å hans kompisar i Folkets hus i Mölndal.. Klockan 19 skulle jag träffa Linus men han va typ 20min sen lol ;P Jag som trodde att jag kom försent!! =P Det va mkt uppvisingar å sånt där bla. Linus tjej å Oscis tjej dansade! Jätteduktiga ^^ Massa mat va d oxå där folk fick köpa å såå... jag fick smaka en sån köttbulle av Linus med chilisås på... damn va starkt det vaa!! My goood!! ;P Nooova va på festen oxåå å hjälpte sin mamma med att sälja thaimat... men Nova joinade mig å mitt sällskap later.. ^^ Det blev många flummiga foton den kvällen ;P Några thai (Linus kompisar) ville ta bild med mig för att de tycker att jag e söt lol ;P


Jag å Nova =)


Linus bästa kompis, jag å Nova =)


Linus å jag =)


Jag, Fern (Linus tjej) å Linus =)


Nån random thai som ville ta bild med mig.. ;P


En random kille till.. LOL! ;P


Uppvisning!

Senare på kvällen va d "disco" av nått slag... thai disco med många sugiga låtar ;P Lol.. meen det va kul på dansgolvet å tydligen ägde jag(?) på dansgolvet ;P Många kom fram å dansade med mig... sen på slutet så va d typ hip hop låtar å där showade killarna off sig med breakdance självklart ;P Det fanns en tjej där som battlade med Linus! Skitduktiga båda två! =D

Pernilla (Oscars tjej) å Linus ^^

Job (Han killen som ville träffa mig förra thaifest) å jag =)

Sen vid 01-tiden så slutade festen... men utanför festlokalen skedde ett stort bråk å jag å Nova försvann självklart därifrån fort som fan för vi ville inte bli inblandade.. man hörde massa glas å massa skrik.. självklart blev man rädd! Linus som gick med oss sprang tillbaka in mot bråket å försökte dra ut nån tjej därifrån.. men Linus tjej Fern å hennes morsa blev skitarg på honom så han kom tillbaka.. Linus hade jag hand om senare å jag fick se till att han inte går tillbaka till bråket.. å jag ville inte heller d.. så jag körde Linus å hans 2 kompisar å Nova till Avenyn för att de skulle kunna ta sina vagnar hem =) Men Linus va jääävligt arg å irriterad i bilen å han sa att hans kompisar kommer att va sura på honom för att han lämnade oxå va Fern sur på Linus med å dissade hans samtal när han ringde henne.. Urgh.. jag e så glad att han åkte med mig å slapp bråket!

Jag släppte av dem på baksidan av Donkan för att jag själv skulle in på Donkan å hälsa på dem som jobbade natt där samt låna telefonen för att rigna upp Evy för att möta Evy å de andra som hon hängde med i Chalmers! Min mobil dog så ahh.. va tvungen att få tag på dem på nått sätt! ;P Osci hade tydligen laddare med sig så jag fick ladda min mobil i några minuter för att jag skulle ha lite batteri på min mobil åtminstone!

Åkte senare till Chalmers där Carls kompis Isak mötte upp mig å han åkte med mig å letade parkering ;P
När jag kom dit så va Linn full.. ;P De andra som va där då, dvs, Evy, Carl å Isak va inte så full =)
Satt å hängde där en liten stund bara.. sen fick man ett samtal från Sara från jobbet.. hon som jobbade min tid inatt att jag skulle komma in till jobbet å lösa av henne de 4 sista timmarna! Sure inga problem tänkte jag =) Extra pengar why not liksom plus det va min tid hon jobbade egentligen såå ^^


@ Chalmers

Så jag körde ner Evy, Linn å Carl till Avenyn å Isak han promenerade hem eftersom han inte bodde långt från Chalmers.. så vi kom fram till Donkan stod vid kassalinjen en liten stund med dem innan jag fick gå å byta om å jobba ;P Jag fick låna kläder eftersom jag inte hade kläderna på jobbet... så jag hade värsta stora fula byxorna på mig haha ;P Alla som jobbade natt bara: Men vaa jobbar du Connie? Jag va ju som sagt inne å hälsade på innan oxå ser de mig jobba efter några timmar bara ;P Haha.. nämen det va okej att jobba inatt faktiskt! ^^ Jag va.. ehh.. jag va ganska lös faktiskt ;P Jag hade kamera med mig å tog massa folk på kollegorna bara =) Jag fick göra alla Oscis uppgifter å han fick göra mina uppgifter typ.. så jag va den som satt å räkna kassor samt banka pengar (som jag sabbade helt) ;P Det skedde ett missförstånd mellan mig å Osci så jag gjorde lite fel.. han ville att jag skulle räkna av några kassor från början.. men jag hörde inte honom utan att jag trodde att han menade att jag skulle banka bara Sabinas kassa... urghh.. så dumt av mig oxåå! Fattar ni hur mkt jag bad Oscar om ursäkt sen eller.. jag kunde verkligen inte komma över va jag hade gjort! Hoppas att alla pengar stämde nu så jag inte sabbade allt... men Osci sa att det va lugnt å att han skulle lösa d =) Som tur e.. annars vet jag inte vart jag skulle ha tagit mig vägen? =/
Vi va klara med stängningen fort så jag hjälpte Mentor med att öppna kassa.. så jag hjälpte honom att fylla upp grejer å så ^^


AC=)


Angelica =)


Me and Charlie ^^


Amiiir!


Moa å Noor ^^


Nattens arbetsledare: Osci


Morgonpersonal: Cattis! ^^


Morgonpersonal: Mentor! Så störd e han lol ;P

Sen efter allting åkte jag hem =) Sov som en stock till 18-tiden =)

Oj shit.. har jag suttit en timme å bara skrivit detta inlägg? Shieet.. snart e d middag oxåå.. sen ska man göra sig iordning för man ska ju jobba idag.. 21-05! Stängning... igen... suck.. =/

Nu ska jag kolla klart de sista 20min av min serie som jag hann inte se klart igår ;P

Ha det toppen! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0