Ledig dag 2!

Skönt att va ledig ytterligare en dag till =)
Va hände idag egentligen... humm Osci kom förbi mig idag efter sitt jobb.. vi bjöd honom på mat som tack för att han hjälpte oss att montera ihop vår hemmabiosystem =) Va hemma hos oss sedan å lirade lite Rockband 2... jag, Evy å Osci satt å snackade mest å så =) Runt 17-tiden åkte jag ut till stan med Osci för att möta upp Linus!! =D Han har äntligen fyllt 18 år å han köpte en laptop samt mobilt bredband för att de har ingen internet hemma hos sig! Lite lool faktiskt =P Jag skulle aldrig ha överlevt utan internet ;P
Vi gick runt lite i Siba å Elgiganten =) I Elgiganten så stötte jag på en gammal donkankollega, Daniel som jobbade hos oss för ett tag sedan! Nu jobbar han på Elgiganten i Nordstan! Det va kuul att träffa honom iaf! ^^ Så vi stod å snackade en liten stund =)


Grattis i efterskott Linus! Kan inte fatta att du e 18! =P Hahah.. I mina ögon kommer du alltid att va den lilla pojken ;P


Runt 18:45-tiden drog Osci till asiatisk mataffär för att handla mat hem till sig.. då drog jag å Linus till spelaffären inne i Nordstan där Linus köpte sin Warcraft 3 spel ^^

Vi gick sedan skilda vägar runt 19-tiden då jag skulle åka hem å käka göttig middag =)

Nu sitter man här å kollar på Just love 2 =) Ska duscha efter serien å seen... eh.. sova kanske? =P
Jag e sååå fruktansvärt trött asså! Nej nej.. såklart kan man inte lägga sig sååå tidigt ;P Måste ju jobba imorrn! Måste njuta av ledigheten! Haha =P

Later guys! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0