Ledig!

Så gött att va ledig! Jag känner verkligen själv hur min kropp e asså =(
Idag har jag iaf suttit hemma å lyssnat igenom alla bidragen till Eurovision Songcontest 2009... jag tycker att det inte finns så många bra bidrag iår.. tyvärr..

Åkte även ut till stan idag med Evy för att vaccinera oss mot Hepatit A å B =) Det värker fortfarande i armen nu efter vaccinationen =( Drog även till the Phone house för att fixa mitt mobilabonnemang där jag skulle få billigare månadsavgift tack vare vårt McDonald's personalkort som vi fick hem idag... (efter 100år typ) =P Fick även rabatt på vaccinationen tack vare kortet ;P Haha! =D

Mötte även upp Kimmy å vi gick runt i olika butiker för att hjälpa Evy för att hitta en studentklänning =)
Men gick inte så bra dock då vi hittade inga snygga =(

På väg hem stötte jag å Evy på Mimmi på spårvagnen! Damn va längesen man såg henne! Men d va kul att se henne iaf =)

Åt göttig middag hemma! ^^

Sen på kvällen har jag inte gjort så mkt mera.. kollat på serier..

Ska nog gå lägga mig lite tidigare idag =) Inte som inatt.. typ runt 05.. lol ;P Ska nog bara ligga på sängen å chilla lite å bara slappna av kroppen.. så trött!

Beyoncé har konsert idag på Scandinavium oxåå.. lär va mkt folk där i närheten.. =P

Ha d great! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0