Piss piss piss väder!!! =(

Inatt la jag mig runt 03... jag gjorde inget speciellt igår.. jag va bara hemma å tog det lugnt ^^ Det blev chatta chatta chatta, ta emot bilder, spela lite guitar hero, vek tvätt (efter tussen år typ) å serier ;P Hände inte så mkt mer än så.. ;P

Idag vaknade jag runt 11:40 kanske.. blev väckt av Simons sms ;P Han ville luncha med mig idag.. men nääee... det va för göttig mat i restaurangen idag så jag tackade nej ;P Stek fläsk liksom haha ;P Yum yum! =D

Vädret e sååå pissigt... man orkar ingenting i detta kassa vädret... åkte till banken en stund sen stack jag direkt hem.. jag vill inte ens gå ut i detta vädret.. jag vill bara ligga ner å SOFTA! =D Såå underbart verkligen! Fixade även massa ärende åt min mamma.. man får passa på när jag e ledig från jobbet ;P Lol =P

Eftersom jag inte har något bättre för mig idag så funderar jag på att börja planera min packning lite smått å gott! Jag menar.. vi åker nästa söndag! Å det händer mkt grejer innan dess så jag kmr aldrig hinna att packa annars ;P Lol ;P

Annars så ska jag bara va hemma! =D Ska kolla klart på KO3anguo som jag aldrig såg klart igår ;P Lol!
Å gör en liten packningslista låter som en bra idé =)

Näee, tråkigt inlägg.. har nog inget mera å tillägga ;P

Ska jobba imorrn igen efter 2 dagars ledighet.. =) Så jag ska njuta av min lediga tid här hemma! =)

Ha en trevlig tisdag! =D

Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Oh right, du skal til HK igjen, da ser jeg deg vel ikke når jeg kommer til Gøteborg 5.-7. juni.. :/ Jaja, du får kose deg!



Jeg kjøpte forresten en XBox 360 med Guitar Hero III (og andre spill)! Øve! xD

2009-05-27 @ 07:32:49
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan Ho: Joda, vi syns ;) Jag åker 7 juni ^^



Fan va kuul! =D Guitar hero is the shit! <3

2009-05-27 @ 08:39:34
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0