Så tröööööööööööööööött!!!!!

Omg.. 3hs sömn inatt igen! Sammanlagt 6hs sömn på 2 dagar... ILLA! =(

Jobbade 06 idag som vanligt... öppnade med Linn men Osci va där oxåå då han skulle fixa "specialerna" å lära Linn spola utsidan! Fast han jobbade dock bara till 09 ;P Vi andra fick jobba till 15 resp. 15:45 =P Jag jobbade då till 15 dåå ^^

När jag kom dit så va matsalen jättefin redan... det va redan moppat å grejer! =D Så jag slapp moppa golvet så som jag gjorde igår ;P Så jag va juuuu lååångt före på öppningslistan för kassa =)

Jag fick testa på att spola utsidan! Riktigt skojigt med den högtrycksgrejen ;)

Jag fick även göra toa-listorna oxåå.. för att vår skrivare inte hade bläck just dåå... å Angelica dåra som skulle börja 8 kom självklart 45min tidigare som vanligt å distraherade mig ;P När hon såg mig på långt håll så såg d ut som att jag typ hängde mig över kassalinjen å sov.. LOL ;P Men egentligen så höll jag på med toa-listorna ;P


See va flitig jag e! ;)


Jag fick idag stå kassan almost hela dagen idag! Linn har fått höra att jag har bara stått kök å inte jobbat köket så de kastade in Angelica i köket idag ist ;P Fast på schemapärmen så tänkte Linn ha mig i köket =P Men jag fick stå kök iaf på morgonen då Angelica inte kan frukostköket =)


Jag å Angelica = otursmänniskor ;P (bild från igår) =)

What else hände mer på jobbet.. testade den nya McSalad shaker ost å skinka.. den va sådär tyckte jaa.. ska testa den grekiska imorrn =)

Kl. 15 så slutade jag å då kom min kära syster å Sara å löste mig i kassan! ^^ Fast de hade problem med att få in nån arbetsledare till kvällsskiftet.. Catrin ville av nån anledning inte jobba så vägrar Maya typ ta skiftet.. så det blev 2 olika personer som får leda kvällskiftet.. Linn fick göra en del jobb åt de som ska köra skift.. det e mkt förberedelser å grejer å det ska ju varje kvällsskiftledaren göra varje gång när de börjar vid 15-tiden.. men men.. hoppas att allt har löst sig för kvällsskiftet iaf! Å att de gör en snygg stängning till lilla moi som ska öppna imorrn igen! ;P

Efter jobbet så va jag bara hemma å kollade på Just love 2..duschade å eftersom jag e så trött så däckade jag faktiskt på mina föräldrars säng med blött hår!! =P Min brorsa kom in å väckte mig å sa typ "Sover du på riktigt?" ;P Jag sa till honom att jag va dödstrött å kunde däcka närsomhelst ;P Men jag själv visste inte att jag somnade.. när han väckte mig så fick jag lite småpanik jue ;P Jag chattade ju fortfarande på msn =P Men men.. jag väntade på middagen.. för jag vill äta.. ;P

Nu efter allting sitter jag fortfarande kvar här vid datorn.. ska bara kolla klart på dagens avsnitt av Just love 2 innan läggdags.. har kommit halvvägs nuu så jag e snart klar! Sen ska jag bortsta tänderna å gå nanna! Om jag går lägger mig runt 22-tidenså får jag åtminstone 6,5hs sömn! Well.. det e mer sömn än va jag har fått hittills på 2 dar! ;P

Nääe, nog med bloggning! Ska fortsätta se klart min serie nuuu before läggdags! ;)
Om jag inte får tillräckligt med sömn så lär jag däcka seriously.. imorrn lär d bli en lååång dag.. I guess..

Nattinatt!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0