Skööön stängning!

Jobbade då stängning idag å jag stängde med Matilda å Anna. Det gick faktiskt rätt så bra ^^ Det va dött å allmänt härligt å jobba! =) Linus jobbade idag oxåå å d livade upp stämningen iaf ;P För mig.. ;P Jag jobbade idag ist för Arian... först tänkte jag varför jag va så dum å tog denna extra tid när jag kunde va hemma å softa å spela Rockband 2 =P Fast nu ångrar jag inget dååå det verkligen va hur softish som helst att jobba! ^^ Lätta pengar! ;)
Men det beror oxå på vädret som va hur kass som helst... det ösregnade å grejer juee.... soo good! =D Hahah... vilket oxå ledde till att det inte va så mkt folkis ute ;P

Fast senare mot kvällen va d typ massa folk som gick ute på spårvägen typ.. såg ut som nån demonstration av nått slag.. men d kom inte såå mkt folk till Donkan ändå.. SKÖNT! ;P Matilda tog med sig lite göttiga kakor till oss som vi fick mumsa i oss! Yummie!! =D Så snällt! ^^

Stängningen gick bra å Anna va tvungen att sticka redan 00:35.. för att hinna med sin sista buss hem.. så det blev bara jag å Mattan kvar som stängde... men vi hann med allt ändå =) Vi va rätt så snabba som tur e! ^^

När jag å Mattan kom ut.. så ösregnade d mkt... fyy... hatar regn! =( Men Mattan, hon va så snäll att hon körde hem mig faktiskt... så slapp jag vänta på min vagn alldeles ensam i 45min! Riktigt schysst av henne! =)

Så nu e man här hemma... bloggar, skrev ut lunchmenyer åt mina föräldrar.. å snart dags för läggdags! =P
Denna vecka blir d massa massa jobb... SUCK... men dock massa småååå passer! Hate! =P Ska se om jag kan förlänga dem på något sätt.. haha ;P Äsch, det märker vi laa.. ;P Ibland e d la skönt att jobba lite korttidspass oxå =)

Nattinatt på er! =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0