Stängning dag 1

Idag på dan gjorde jag inte så mkt.. kunde knappt röra mitt internet då d gick fruktansvärt segis =(
Körde mamma å handlade nätverkskabel till brorsan.. sen så va jag tvungen att race:a mamma till banken där hon skulle sätta in pengar för att betala räkningar... banken stängde 15:00... vi åkte från oss 14:55.. som tur e så låg banken i Marieholm.. skitnära oss.. så vi kom fram dit på 3min ;P Mamma ville inte att jag skulle race:a då hon va rädd att polisen skulle ta mig å att jag skulle böta ;P Fast.. jag e ingen sån feg tjej ;P Hur ofta kör en polisbil bakom mig liksom? ;P Typ never.. =P

Jobbade idag.. efter 2 dagars ledighet! Började egentligen 17:15 men fick stämpla in tidigare för att de hade kaos.. Jag stängde idag med Linn å Stina =) Jag va köksnisse idag igen! Imorrn oxå för den delen.. haha guud.. så längesen jag stod kassa asså! =P
Vi sålde plus hela kvällen faktiskt å vi låg ganska efter med all stängning.. speciellt jag som e skiitdålig på att stänga kök! Som tur e så hjälpte Catrin å de andra på dagskiftet oss å göra grillarna å frysa av köttfrysarna så slapp jag tänka på d =)
Men jag vet inte.. jag va skitorolig idag.. sjukt.. fick lite typ panik att jag inte skulle hinna stänga allting.. =( Men allt löste väl tillslut å vi stämplade inte ut förrän 01:18.. riktigt seg asså! Linn lämnade oss å drog till Vasa för att ta sin vagn däär... jag å Stina hoppade i 5:an mot stan å sen promenerade vi till Centralen där vi tog våra vagnar hem =)
På min vagn så stötte jag på Mandoza.. Saras man! Riktigt kuul att se honom å kunna prata med honom... för sist jag såg honom va ju på jobbet å då va jag i köket å kunde inte snacka med honom... såjaa =)

När jag kom hem gjorde jag inte så mkt.. surfade å lyssnade på musik mest.. ville kolla ett avsnitt Just love 2 men fortfarande inte klarladdat ännu.. =( Jag får kolla imorrn eller nått =( Vårt cp internet går fruktansvärt segt idag!! =(

Klockan e typ lite över 03.. dags å sova då jag ska jobba imorrn.. stängning.. igen ;P Fast efter morgondagens pass så har jag en ledig helg! Youppie! =D

Tiden går så fruktansvärt fort... snart åker jag ju till Hong Kong igen!! Kan inte fatta d asså! Mindre en månad! =P
Nu har jag varit hemma efter min resa lite mer än en månad.. å jag kommer knappt va hemma i Sverige i 2 mån innan jag åker iväg.. IGEN! =P Well.. det ska nog bli skooj! ;) Jag vill resa sååå mkt i sommar asså!! =D

Well well.. bedtime now!! ^^

Nite! ^^


Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Haha, there's never enough Hong Kong! :D



Hmm, jeg la merke til noe rart. "rolig" på svensk betyr "funny", ikke sant? Men når du skrev "orolig" i bloggen, antar jeg at du mente engelsk "restless", altså samme betydning som "urolig" på norsk. Burde ikke orolig på svensk egentlig bety "unfunny"? xD Men tydeligvis er det svenskene som av en eller annen grunn har forandret betydningen av ordet "rolig". :P

2009-05-14 @ 09:24:49
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan Ho: Haha.... so true!! Hong Kong is the shit! <3



Haha.. "orolig" = worry in english ;P

2009-05-14 @ 13:11:27
URL: http://concon.blogg.se/
Postat av: Johan Ho

Jeh, men det er fremdeles ikke motsatt av "funny"... eller kanskje det er det, på en måte... haha! :P

2009-05-15 @ 09:06:45
URL: http://imythril.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0