Stängning natt!

Jobbade natt efter lite mer än en månad... jag hatar faktiskt att jobba natt men inatt va det ändå riktigt kuul men flippade samtidigt! Jag  började 21 å det va värsta långa kön när jag kom.. fick stå kassa å mina första gäster va en mega beställning på 650spänn ungefär med flera menyer! LYCKAT! ;P Jag hann bara ta emot första beställningen sen så löste Angelica av mig i kassan så fick jag köra lite matsal.. ganska skönt då jag slipper se kön å bli stressad av d medans matsalen såg någorlunda bra ut ^^ Det va Osci som körde skift å allt såg egentligen katastrofalt ut vid skiftöverlämningen så stackars lilla Osci som får göra den föregåendes skiftledarens grejer eftersom hon inte hann med nått.. typ =/

De första timmarna gick egentligen ingen vidare dåå Tarek å Hassan kämpade sig som faan! ;P Fy va de höll på å jobba sig... jag flippade verkligen inombords!! ;P Hassan kallar mig alltid Charlie.. dunno why ;P Men så kommer Charlie in vid 23 å jobbar oxå ser man att Hassan å Charlie e värsta polarna! Lol ;P Kul!

Jag fick min första rast vid 01.. hade nästan en timmes rast.. men vi sålde ju inget så lika bra att få ne löneprocenten typ.. =)
Men resten av kvällen stod jag på beställningen där jag va produktionsledare å ska se till att folk i köket jobbar samt ha ett skåp i skåpet! Jag va fettgrym som beställare haha.. hade ett braa skåp! Damn! =D Jag va faktiskt orolig att jag skulel tappa skåpet å så.. för då e d jag som får skit ;P Men jag lyckades grymt bra ska ni veta! ;) Allt gick verkligen skitbra! Alla gjorde sina uppgifter som de blev tillsagda! Så vår stäningning blev riktigt lyckat! ;D Osci fick kapa hem massa folk men vi låg så före med vår stängning ändåå ^^ Jag å han blev redan klara 06 å de som öppnade va Catrin å Mentor! ^^ Riktigt najsigt! ;D
Eftersom stängningen va klar så bad Osci mig att räkna pengar med honom för det va mkt pengar som skulle bankas... jag fick lära mig hur man registrerade bankningen.. samt banka pengarna! Oxå fick jag lära mig hur man stänger kassasystemet samt öppna kassasystemet för ny dag =) Nee men det va kul att lära sig massa nya grejer! ^^

Jag stämplade ut 07.. men jag va kvar till jobbet typ 09 då jag satt å snackade med Osci samt väntade på hans första buss som skulle gå runt 09.. Mamma blev orolig å ringde mig å frågade vart jag var ;P Lol.. så jag va hemma 09:30 tiden.. somna inte förrän 10 kanske å vakna sen igen runt 15.. 5hs sömn! Illa ;P

Annars va d en kul natt oxå går man in på mctime å läser detta roliga inlägg by Tarek:

"Tack Linn du är också min stjärna speciellt när vi stänger på dina skift tillsammans o du vet va jag menna med de;)

och jag måste verkligen säga bra jobbat allaihopa fast det inte var något o göra inatt typ men jag är riktigt stolt över några personer som Connie, Charlie som hassan ska ta med till Libanon för att bort gifta honom med en fin Libanes tydligen o sisst men inte minst chefen hassan jätte duktig o viktig människa för mcdonalds ojoj nu glömmde jag en person Oscar är verkligen imponerad idag helt underbart skift hade vi tycker jag Oscar hoppas vi alltid kan jobba så här bra tillsammmans;) har jag glömmt nått mer eller? säg till i sånna fall ni som jobba natten...

joo jag vet att det blev en lång historia men ville bara säga till alla andra hur bra vi hade det inatt men du ska jag verkligen sova länge så hade gött alla speciellt ni som jobbar inatt!

Peace out BITCHES and SUCKERS!"

Riktigt kuul att läsa! ^^ Det där om Charlie va lol! Haha ;P


Det här e då Tarek =)

Idag e jag faktiskt ledig från jobbet =) Skulle ha jobbat 22-07 idag egentligen men Sara å jag bytte tid så jag jobbar nästa lördag ist! ^^ Så ikväll blir d party party för min del.. igen.. ;P Linus har bokat in mig denna dag redan förra månaden! Lol ;P
Det e tydligen nån thai-fest som äger rum i Mölndal eller nått.. hoppas att det blir kuul! ^^

Nu e d dags för serier time ;)

Later guys! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0