Utgång! ^^

Weell... efter mitt sista blogginlägg då så drog jag å tog en dusch.. började inte göra mig iordning å sminka mig förrän 18-tiden typ.. å jag sa till Yis pappa att va klar med middagen exakt klockan 19 då Limy sa att hon skulle va hos mig runt 19:45 tiden.. Jag hade typ max en timme på mig att göra mig iordning.kom även ner till restaurangen försent för att äta middag då det va jag som sa till dem att äta vid 19-tiden.. kom inte ner förrän 19:!5 typ då jag inte va klar =P Åt massa göttiga kräftor å char siu! <3

Efter maten drog jag hem igen för att göra mig iordning det sista.. klockan tickade iväg å Limy kom inte till mig förrän efter 20 nån gång.. skönt d då jag hade mer tid att göra mig iordning ;P När hon kom till mig så tog vi bilen å åkte till Grönsakstorget för att parkera vår bil där för att det va billigare att parkera där än hos den killen, Hau, som hade sin förfest. Men så skulle en vän till Limy å My Hanh komma å hämta oss med bil i stan.. men eftersom de kommer från Gnogsjö så har de ingen aning om vart Grönsakstorget ligger osv... så jag å Limy åkte till Centralen där de var å väntade på oss.. det värsta va att jag kom på att jag gav mitt spårvagnskort till Evy så jag fick tjuvåka lol ;P

Träffade killarna å My Hanh vid centralen å sen så åkte vi till Hau.. där förfesten ägde rum ^^ Han bor nära Chalmers ^^
Vi va bland de första som kom.. sen så kom det folk droppandes =P Det va kul att träffa nytt folk å sällskapet va rolig ^^
Jag va dock den enda som inte drack nånting den kvällen då jag skulle köra bil.. =) Men vi hade riktigt trevlig på förfesten å vi minglade där tills 00:30-tiden ungefär..Jag fick lära känna massa nytt folk å såå =)


The girls ;)


Några guys! ;)


Ännu mer guys ;P Han som sitter längst till höger e Hau.. han som vi förfesta hos =)


Flumm!

Vi skulle då vidare till en AI-fest som skulle ha ägt rum på Kungsgatan 19.. meen.. det visade sig att deras alkoholtillstånd har blivit indragen så de bytte ställe i sista minuten som typ ingen visste om! =P Står ingenstans på ai.. osv.. å det stället som de flyttade till va Vasastan.


Ännu mer flumm!

Skitlitet å trångt ställe... skit mkt folk va det där oxå! På vägen dit från Hau så va redan en tjej, Lina, redan aspackad.. så jag fick hjälpa henne å hålla i henne typ så hon inte ramlar..

Träffade ändå rätt så many peoples där ^^ Men synd att det va såå litet å trångt bara att man knappt kunde röra på sig.. De sista minutrarna hängde jag å Limy på dansgolvet å bara dansade ^^

Jag å Limy stack runt 02-tiden.. det va så litet å trångt att man inte pallade att va därinne plus att Limy å My Hanh skulle jobba imorrn så vi staack tidigare.. =) Tur att inträdet inte kostade så mkt.. kostade bara en tjuga! Så det va helt okeej... om et skulle ha kostat 100 spänn skulle det va sååå ovärt! =/

Jag å Limy fick höra från en annan kille, Tomas, att det finns en kille som tycker att Limy e söt å en kille tycker att jag e söt... men han vägrade säga namn dock.. men jag å Limy har nog gissat oss fraam vilka killar det kan vara ;P Haha!

De sista grejerna som e värt å nämna e:
- Innan jag lämnade Vasastan stötte jag på en kille.. han bara: "Connie, från McDonald's" =P Lol tänkte jaag ;P Att han känner igen mig ;P Läääskigt!! =P Han bara: "Du å jag heter nästan samma förutom att jag stavas med Y å du med IE på slutet" ;P Det va lite lol.. men jag tyckte att han såg lite bekant ut redan när jag kom in.. men visste dock inte vart jag hade sett honom =P Jag avlutade hela konversationen med: "Vi ses på McDonald's nån dag" ;P

- När jag å Limy promenerade ner till Grönsakstorget från Vasa för att hämta bilen så va d några som va bakom oss å ropade på mitt namn först... jag å Limy blev lite skraja å Limy sa att vi 2 skulle gå snabbare.. å vi vågade inte vända oss om.. så vi gick i raskt tempo.. sen så helt plötsligt så ropade de på Limy. Limy bara: "Ropade de mitt namn?" Det va dåå vi vände oss om... å märkte att det va Daixin, Karin, Kimberly å en vän till Daixin som gick bakom oss.. så vi berättade för dem hur skraja vi var osv ;P Lol.. När jag satte mig i bilen så ringde Simon å frågade vart jag va... när de hade kommit fram till Vasastan så stack jag redan därifrån =( Så vi hann inte träffas.. suck.. =(

Men iaf.. jag körde hem Limy först å sen så åkte jag hem =)

Det va nog allt som hände idag! ^^ Bilder kommer imorrn då jag inte orkar ladda upp på bloggen just nu ;P

Klockan börjar bli sent å jag har snart varit uppe i 24h! Helt sick! Måste tvätta bort sminket.. å sen SOVA!!! =D

E ledig från jobbet imorrn meed så jag ska bara njuuuta av ledigheten! ^^

God natt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0