Som vanligt..

Tisdag idag.. gjorde inte så mkt på dagen dock.. åt stek fläsk med löksås/bruna bönor! Göttigt! =D

Åkte till jobbet runt 16-tiden... började 16:30 idag.. å jag hade utbildning med en tjej, Emine, i kassan idag =) Från 16:45-19:45 va d utbildning iaf! ^^ Å jag hade en kvart på mig att förbereda mig.. men jag va redan förberedd så jag gjorde inte så mkt de 15 minutrarna =P Utbildningen gick bra å Emine va snabblärd å lärde sig skitfort! Hon klarade av sista timmen helt själv i kassan! =)
Hur kommer d sig att jag alltid få utbilda de som har nån koppling till Jamessons? =P Både Daniella å Emine har nån kompling till Jamessons.. lol =P

Efter utbildningen va jag ganska så lös =P Jag gjorde nog inte ett piss.. =P Har nog aldrig haft d så soft innan.. haha =P Neemen, jag hjälpte Johannes att förstänga köket lite =) Det va dött så jag fick stämpla ut 21-tiden.. jag drog över till Jamessons för att be kocken att laga lite göttig mat till mig! ^^ Så lagade han lite göttig pasta till moi! ^^ Hihi.. snällt! =) Jag va verkligen inte sugen på Donkanmat.. jag va så hungrig å jag ville ha riktig mat! =P Satt å åt i personalrummet typ.. å lämnade Donkan runt 22-tiden =)

När jag kom hem så va d som vanligt typ.. surfa å grejer.. duschat oxå har man börjat med en ny serie.. en Hong Kong serie faktiskt! Hahaha.. har inte sett Hong Kong serier på åratals ;P Den heter iaf "Just love 2".. har sett 1:an för flera år sedan å nu kommer efterföljaren typ =)

Nää, nu e jag trött! Time to sleep =) Jobb imorrn igen =P Å då e d stängning som gäller! Haha.. så skönt att kunna få jobba längre pass =) Min ursprungliga tid va egentligen 17-20:30.. men nu jobbar jag ist 16:15-01! =D Gött! Kaschingen bara rinner ner i fickorna ;P

Nattinatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0