Valborg å första maj å grejer!

Ny månad.. tiden har gått fruktansvärt fort! Mer jobb väntar mig innan min semester nr 2 börjar ;P

Kort sammanfattning om mina dagar som har passerat.. :

Onsdag: Va min lediga dag från jobbet.. folk ringde å ville att jag skulle jobba.. men jag orkade verkligen inte! Ville verkligen va hemma å fixa grejer här hemma å så.. drog senare ut på stan med mamma å där mötte vi även upp Evy.. ^^ Vi besökte den nya elgiganten som har öppnat i Nordstan =) Vi tog även oss en göttig glass där vi satt ute å åååt! Yummie! ^^ Det va spårvagnskollision å grejer i Brunnsparken så spårvagnstrafiken va la kaos... men vi kom hem iaf ^^
Efter middagen så åkte jag å Evy faktiskt till Mentor.. vi snackade bara (som vanligt).. men det e roligt att snacka med Mentor! ^^ Mentors tjej Ingrid kom hem senare på kvällen å joinade oss lite =)

Torsdag: Valborg!! Jobbade ett långt pass... 10-19.. vi förväntade oss skitmkt folk på dagen då vi va skit mkt folk på golvet.. men va hände... inga folk kom!! Vi fick skicka hem typ 2 pers.. å ruschen small inte förrän runt 15:45 tiden... riktigt soft ändå =) De hade planerat in massa kassatävlingar å såå.. men inget blev av =( Inte på dagen iaf... då det inte kom några! Fan, jag som va riktigt peppad å sånt juee =( Vi fick para ihop oss med en person i köket oxåå så att kökspersonalen kunde vinna grejer med! Jag blev par med Robin ;P Men tyvärr.. ingen tävling.. såå =(
Senare på kvällen va d verkligen skiiitmkt folk! Sjukt mkt folk! Jag va lös faktiskt så jag hade d ganska så softish ;P Bara städade undan combon för att den ska se snygg ut... va alla vill ha glass?! =P Alla vi fick köa till combon för att göra glass resp. milkshake... ;P Jag slutade 19.. men va kvar på jobbet till 20:30 typ då jag snackade med massa folkisar! =)
Såg jättelite av kortégen... men jag personligen tycker inte att det e nått speciellt egentligen! =P
Åkte hem... kom till restaurangen.. hann inte ens gå hem.. hämtade lite char siu å drog vidare till Yoey sen för att hon hade fixat mat till mig =) Så söööt å snäll e hon! ^^ Fick även lära känna en ny tjej meed... Adde eller Adeleine som hon heter egentligen =) Jättetrevlig! =D Vi bara satt å snackade medans jag mumsade i mig mat ;P Jag va sååå hungrig!! =P
Runt 23:15-tiden så va jag tvungen att dra hem då jag skulle upp tidigt idag för att jobba öppning! Adde gick samtidigt som mig så vi tog sällskap till Bellevue =) Så skönt att Yoey bor så nära! =D När jag kom hem så däckade jag direkt ;P

Idag.. första maj: Sjukt att det redan e maj... känns fortfarande som februari.. ;P Sjukt fort tiden har gått asså! Jobbade 6-15:15 å jag öppnade med Linn =) Well... inget speciellt hände på jobbet idag väl förutom att allt gick inte som d ska typ... jag höll på att flippa ihjäl mig typ ;P Dubbellön idag meed! Wiie! ^^ Vi trodde att det skulle va skitmkt folk som skulle komma idag då det va demonstrationer å grejer på avenyn... men nope nope... vi sålde inte alls så mkt som vi planerade... men men.. det va la rätt soft ändå =) Jag testade den nya "East Coast Chicken jr" som Robin påstod va skitgött! Å jag håller faktiskt med! Den va faktiskt skiiitgod! Det va faktiskt Carl som gjorde den.. för han stod på BOP:en.. haha.. han ritade även ett hjärta på wrapsen ;P Han gjorde min burgare med mkt kärlek! =P Men missförstå oss inte... vi e bara jävligt bra kompisar å vi brukar skoja asmkt =) Åkte hem direkt efter jobbet.. men.. det tog ett tag innan jag kom hem då man hade blockerat vägen på avenyn så inga spårvagnar gick.. fick promenera till centralstationen.. tog 4:an till Gamlestadstorget å sen byta till 6:an hem..


Min sk. "kärleksburgare" made by Gosiga Carl ;P Hahaha =P

Ikväll händer det inte så mkt... ska vika massa tvätt... bara va hemma å softa lite å ta d lugnt! Kolla på serier kanske ;)

Maj e en bra månad! =D Lönehöjning får man oxååå from. idag! Me like!! =D =D

Take care =)

Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Hahaha, I'm lovin' it! xD



Ja, tiden går utrolig raskt! Jeg føler at jeg nesten ikke har fått gjort noe som helst den siste tiden. Men nå er leiligheten nesten ferdig!



Humm... Elgiganten, det må jeg besøke en gang. :D

2009-05-01 @ 19:41:44
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan Ho: Hahahah.. ;P Yeaah.. I'm lovin' it ;P



Jag veeet... helt sjukt fort!!! Äsch... ni har snart ledig snart igen... 17 maj? =P



Jada, tycker jag absolut att du ska göra! ^^

2009-05-01 @ 20:38:18
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0