Wooow! Jag ska gå på min första konsert i Hong Kong! Wiie! ^^

Inatt när jag kom hem å satte mig vid datorn så satt jag å bokade biljetter till Raymond Lams konsert i Hong Kong! ^^
Evy hade berättat för mig att han skulle ha konsert å vi ville gå se en konsert å han skulle hålla 2 konserter när vi va dääär.. så då passade jag på att leta upp biljetter.. oxå hittade man! ^^ Passade på att boka tidigt dåå det kan va slutsålt osv.. det fanns 3 olika biljett typer.. 150HKD, 250HKD å 480HKD... självklart bokade jag biljetten för 480HKD.. jag menar.. om man ska gå på konsert så ska man självkart ha bra platser! Annars e d ingen mening tycker jag.. =P Det enda som bekymrar mig just nu e ifall biljetterna hinner att skickas hem till oss här i Sverige innan vi åker.. men det borde det la göra? Det tar la in mer än 2 veckor att skicka ett brev från Hong Kong hit... eller? =P Konserten äger rum 17 juni å 18 juni i Hong Kong Coliseum.. men vi valde att gå på första konserten den 17:e =) Åååh, ska bli sååå spännande! Längtar faktiskt att få uppleva en konsert i Hong Kong! =D



Guud.. annars när jag vaknade runt 13:30-tiden har jag inte gjort så mkt.. har bara segat hemma.. lyssnat på en massa musik, har spanat in lite resmål som vi skall göra när vi e i Hong Kong oxå har man spanat in junischemat som äntligen kom ut på mctime idag! =D Visserligen har jag inte fått så många tider... (inte konstigt).. men jag har iaf fått 4 tider å 3 av dem e nattstängnignar meed.. vi har ju börjat stänga senare nu på söndagar å vardagarna from. denna söndag (jag stänger då) ;P.. så donkan stänger 04 ist för 00 å vi som stänger jobbar då till 05 ist för 01.. well well det ska nog bli bra! =)

Ska jobba inatt idag meed.. urgh.. jag hatar att jobba nätter suck.. får la se om jag överlever.. jobbar ju 21-07... värsta långa passet å jag stänger köket med!... Det e Osci som kör skift med... MARDRÖM! ;P Hoppas att han hjälper mig att stänga kök.. har hört att han e skitsnabb på d ;) För att jag e skitseg! Lol =P

Nääe, nu ska jag fortsätta dega lite till.. kolla på gårdagens avsnitt av Just love 2 samt ta en dusch å käka middag innan jobb jobb... ;P

Later! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0