Alive!

Okeeej, heej alla läsare! ^^
Ett tag sen! Jag har varit superbusy!! Min jobbmarathon på 17 dagar va över i söndags! Min lediga måndag spenderade jag hemma å gjorde ingenting.. sov i 12h med.. me like! Inte konstigt när jag har haft total sömnbrist..
D har väl hänt lite gott å blandat... jobbigt å bra... men jag överlever iaf!
Johan från Oslo kom till Göteborg å hälsade påå å då drog jag med dem en sväng till Liseberg =) Fick äntligen utnyttja mina gratis åkkuponger som jag fick av en kollega från CC =) Helt nöjd! ;D Senare lämnade jag dem å drog vidare till Angelos avskedsfest ... go mat va d å hade skittrevligt förutom att jag missade karaokekvällen.. =( Va tvungen att dra till jobbet... =(

I tisdags hade jag en liten catch up med en gammal kollega från CC =) D va trevligt, vi drog å käkade på Da Vinci å sjöng mkt karaoke haha xD Vi asiater å karaoke assåå ;P

Oojj, tiden tickar! Måste hinna med min vagn till jobbet... blir en lång lång dag idag...

Nu har jag vikariat på H&M Femman... har ni vägarna förbi så kom å säg hej =)

Tjingeling ~~

Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Liseberg yay!

Hmm maybe I should take off the armband sometime soon. :P

2010-08-19 @ 14:47:23
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan: My goood... u haven't take off ur åkpass yet?? =P

2010-08-19 @ 22:11:51
Postat av: Johan Ho

2010-08-22 @ 10:19:14
Postat av: Johan Ho

Ooops. Eh anyways, I took it off on Thursday when I was gonna make cheesecake. :P



It's like a tradition for me to keep the ride pass armband for as long as I can whenever I go to an amusement park. After all I paid several hundred kroners for it. O:)

2010-08-22 @ 10:22:54
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan: So true though! ;P Heey I want cheesecake too!! Make me one plz!! ;D

2010-08-24 @ 09:30:31
Postat av: Johan Ho

Haha, I'll make one when you come visit la! ;) Or maybe next time I visit we can just go to someone's house and bake! If you're not working... :P

2010-08-25 @ 20:34:01
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Julia

Hej Connie!



Allt väl med dig? Jag har nämligen ingen tillgång till Facebook längre här i Kina. :(

Jag ska åka till Hong Kong nästa vecka och eftersom jag inte känner någon så undra jag ifall du kanske vet. Tänkte se på Jay Chou's konsert nästa lördag den 19/9. Vet du hur jag kan skaffa biljett? Dem är redan slutsålda men dem finns säkert att få tag på ändå. Vet du nån eller så jag kan fråga eller kan kolla in??



Vore jättetacksam för ett svar om du vet.



Kram Julia

2010-09-06 @ 18:35:50
URL: http://joliday.blogg.se/
Postat av: julia

Vad snällt av dig att kolla upp.

Men jag har redan den länken och blev medlem men alla biljetter är slutsålda. Försöker få tag på dem från dem som säljer. Dvs de har ju köpt upp alla men en del köper ju för att sedan sälja vidare.

Men tack för hjälpen ändå!! :)



När åker Evy till HK????



Kram Julia

2010-09-09 @ 12:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0