Redan december...

Tiden går way to fast! Sist jag bloggade va i mitten av oktober.. å nu e d redan december...

Känns som att jag inte har gjort någonting egentligen... har inte jobbat ihjäl mig som många påstår att jag gör.. har varit mkt ledig.. men har inte orkat göra nånting heller... call me lazy yeah..

Har umgåtts väldigt mkt med mina kollegor faktiskt nu på sistone... mkt afterwork å ja osv..

Allt har varit crazy hela november trust me! Bra å dåligt.. maybe that... men nu e allt förhoppningsvis back to normal again... hoppas jag!

Jag längtar till alla julbord som jag ska på med båda jobben.. ska bli så skoj! Å sen massa andra events meed... ska bli så kul! ^^ Det tråkiga e att jag inte kan delta på några events på helgerna då jag jobbar i princip varje helg fram till nyår.. som kommer va min enda lediga helg i december.. men men.. bara bita ihop... jobbar hela julen med.. men det e något som jag har valt själv dock..

Nyårsplanen? Ingen aning va som sker till nyår.. man e ledig iaf så man får hoppas på att man gör nått skooj.. annars att va hemma e inte så dålig d heller.. börjar bli gammal nu.. lol ;P

Allt för mig!

Hörs igen om några månader lolzz!! ;P

~C~

Kommentarer
Postat av: Origami

Hope you had a wonderfull year little princess.

With best regards



//Origami

2011-02-13 @ 18:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0