Jag suger.... ;P

Igår va d en fullspäckad dag.. va ute en sväng med folk för att köpa presenter.. jag å Giau sprang runt som smågalningar, stressade runt som fan för att hitta present till Robban... damn asså... så svettigt å så jobbigt.. skulle köpa nått annat egentligen men hittade ingenstans så kom vi upp med plan B eller jaa Lina kom på d... som funkade utmärkt ^^ Hihi ^^ Sen så jaa åkte jag å Giau hem till mig för att slå in presenterna å vänta på folket som skulle komma så vi skulle åka tillsammans till Robban alla 5.. =)

Jag hann bara va där i 2h men vi åt mkt god mat å det va mkt trevligt =) Robban va så söt han.. vi tog tårtan strax innan jag skulle dra för min skull typ.. hihi, men hans tårta blev megagod trots att den inte såg rund ut som vissa klagade haha xD Men huvudsaken e att den smakade bra iaf =) Å grattis i efterskott Robban! ^^ Synd att jag inte kunde ha kul med er efter d.. =(

Åkte till jobbet runt 19-tiden å jag skulle börja 19:45... tog en sån tid för att ta mig till jobbet pga ovädret..
Well.. igår jobbade jag mitt första riktiga arbetspass.. å det va ändå för 2 veckor sen som jag hade min praktik.. å gissa va som hände..? Självklart fick jag börja med ett bord där det e mest folk så jag hann inte ens uppvärma mig.. damn.. jag gjorde bort mig totalt å räknade fel å allt.. gosh.. tur att jag hade en snäll inspector iaf som hjälpte mig, men det fanns en annan inspector som verkar ogilla mig då jag gjorde massa fel om å om igen.. jaja.. va kan jag göra? Det va mitt första pass på 2 veckor å jag menar... självklart har jag glömt ganska mkt.. jag fick en black-out.. men det syntes inte.. en kollega sa till mig på min rast att man såg att jag hanterade stressen bra å tog d lugnt trots att jag fick black-out.. ;P Efter min första rast så fick jag deala carribbean stud poker.. jag hade självförtroende där så allt gick faktiskt prima =) Det e bara black jack som jag har problem med... speciellt räkningen haha xD Fan va dålig jag e på matte.. =( Som alla vet så har jag inget liv.. på mina raster så hänger jag faktiskt på fb haha xD

Nämen förövrigt så va d ju ganska kul ändå att jobba =) Idag e d ännu en natt som jag ska jobba.. hoppas att jag inte gör bort mig lika mkt denna gång! =)

Det blev även bråk i sista rundan innan stängningen mellan 2 gäster angående vem som la ner vilken mark etc.. herremingud vilket tjafs asså... jaja, men allt löste sig iaf!

Det snöar as hell ute asså.. jag hatar detta vädret.. svårt att köra bil/gå u name it.. hade problem med att parkera igår efter jobbet... så djupt snööö =/ Oxå när jag kom ut igår från jobbet så va hela bilen täckt med snö.. tyckte så synd om mig själv å skrapa bort all snö klockan 05:30 på morgonen! Haha xD

Snart ska man på ytterligare en bday middag men denna gång hinner jag bara va där en timme.. men men bättre att va där i nån timme än att inte komma =)

Fick även mitt mars-schema igår... jobbar i princip VARJE HELG förutom en helg i mars å det e första helgen i mars.. buhuu.. men men va kan man göra? =( Bara jobba på helt enkelt...

Näee, nu har jag inget mer å säga..

Wish me luck tonight =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0