TACK TILL ALLA SOM DELTOG ILÖRDAGS!! ;D

Utan er skulle festen inte alls bli sååå lyckat!! ;D Ett stort tack till alla som va där för Evy å att ni hjälpte mig att hålla detta hemligt från henne samt lura henne! ;D TACK! <3

För er som inte vet så hade jag en överraskningsfest för Evy som fyllde år i lördags!! ;D Planeringen av detta skedde redan för en månad sen... jag kom ihåg att Evy hade sagt nångång i livet att hon ville att någon skulle överraska henne... and yees eftersom detta skulle bli den sista festen så självklart skulle jag fixa en snygg avslutning! ^^
Själva planeringen fick jag mkt hjälp av Mary ^^ Hon hjälpte mig att välja tema å samt hittade en snygg bild på en tårta som jag ville självklart ha med till festen! Asså guud... tårtan va HUR SNYGG SOM HELST! När jag hämtade tårtan.. ville jag bara gråta! För sååå fin va den!! ÅH!! <3 Well... temat för festen va då rosa å svart =) Killarna skulle ha babyrosa å svart å va snygga klädda typ kavaj/kostym, medans vi tjejer skulle ha cerise å svart å va fina å elegantklädda vi oxå ^^ Asså alla fljde dresscoden soo good! ;D I'm proud! ^^ Evy va den enda som hade svart.. men vi fixade en krona med lite cerise haha som hon kunde ha på huvudet! ;D

Själva överraskningen gick till såhär... jag hade hjälp av Eugenia å Jennifer som skulle lura Evy att gå på en bratfest! De gick hemifrån oss, gick till spårvagnshållplatsen å sen ringde jag å låtsades va Daniel som skulle komma å hämta dem utanför restaurangen, de gick tillbaka till restaurangen å Eugenia ville gå på toa å sa framför min mamma att hon ville gå på toa... mamma bad Evy att ta ner Eugenia till källaren för att toan därnere e mkt fräschare ;P Allting va planerat asså.. haha så gött! ;D När de väl kom ner så tände Evy lampan i puben... Johan va den första som hoppade å skrek SURPRISE!! Haha OMG... Evy hon bleeev verkligen överraskad! Hon bara grät å grät å grät... sååå kuuul! ;D Kvällen bestod av massa mat å sprit, lekar, å massa skratt (tårar för Evy ;P)

Jag vill tacka Mary för din hjälp med dresscode å hitta den ursnygga tårtan ^^
Jag vill tacka Johan som hjälpte mig att blanda vår välkomstdrink!
Jag vill tacka Yoey som gjorde de snygga skyltarna!
Jag vill tacka Johan å Yoey oxå för städningen!!! Ni behövde inte hjälpa mig verkligen!! Men tusen tack!!!
Jag vill tacka Eugenia å Jennifer för att ni höll koll på Evy å lurade ner henne! ;D
Jag vill tacka Jennifer å Anny som höll i tipspromenad leken oxå! ^^
Å ett stort tack till resten som va där å deltog!! Utan er skulle festen aldrig bli lyckat!
TACK! <3 <3 <3

Det som e grymt sad e att vi aldrig tog nån gruppbild tillsammans... vår traditionella gruppbild!! Åhh.. =( So saad really.. näär alla va skitsnygga oxåå.. damn it!! =( Jag glömde helt enkelt bort d... my bad! =(

Hoppas att ni alla hade grymt skoj iaf!!! ;D


Inför party...


SURPRISE EVY!!


Fooood =)


Jag höll tal... glömde faktiskt bort lite granna (pinsamt) Ingen tal människa e jag inte ;P


Snygga brudar!! Love this pic! ;)


Birthday kid med den snygga tårtan!!! <3

Nu e d back to reality... snart blir d jobb för min del... min sista praktikdag faktiskt.. men jag e typ sjuk å megaförkyld =( no good no good =( Har proppat i mig massa mediciner nu!! Hoppas att jag blir frisk soon!!!
Får la se hur d går med att deala idag.. ska göra mitt bästa iaf.. eller så kanske jag blir hemskickad? D märker vi la =)

Muchoo love! <3




Kommentarer
Postat av: Johan Ho

So much meat! :O

...oh, it's a mirror. I see. :P



Hahaha, fun. Cool cake. :)

2010-02-09 @ 09:02:01
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan Ho: Hahaha... ;D It was great! ;D

2010-02-09 @ 13:24:18
URL: http://concon.blogg.se/
Postat av: Marylan

Inget att tacka för gumman! Allt för dig och Evy XD

Saknar er jätte mycket!! :(

pusssssssssssss <3333333333333333

2010-02-11 @ 18:26:31
Postat av: Connie

Marylan: Du e sååååå söt!!

Miss u too!!!! =(

Pussssssssss <3

2010-02-11 @ 18:53:40
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0