GOTT NYTT ÅR!

Japp mitt första inlägg år 2010 =)
Jag e nu hemma från en underbar trip i Sthlm med flickorna!! =) Hade skooj på nyårn å va en aning röd å ful men men.. so what.. det va nyår liksom!! haha ;P Mkt härliga minnen å skratt.. mkt singstar, dimsum, filmkvällar, shopping å middag.. I miss it! Ett stort tack till Peter som va så snäll å lät oss bo där i 4 nätter! ;D
Jag fick äntligen träffa min kära Debbie efter 3,5 år!!! Det va sååå kuul att få träffa henne igen!! ;D Satt å fikade å catch-up:ade lite =) Åhh.. so happy really! ;D Vi alla drog även å såg på nattbio.. Avatar 3D... filmen va ju GRYM! Fast jag tyckte inte att d va så mkt 3D- effekter faktiskt.. =/

Läser lite här å där att 2010 kommer att bli ett bra år.. men nej nej, jag klantade till mig redan på nyårsdagen.. men som tillslut fixade sig *lättnad* =) Att man kan va såå klanting som mig går inte ens å beskriva... det e nästan PINSAMT! =/

Hemresan va katastrof... förseningar å stopp.. suck.. kom hem 90 min efter schemat.. det e INTE okej.. men jaja.. tur att man hade ett gott sällskap iaf =) Sitta å tjöta bort tiden ^^ Ditresan va ganska så lol den oxå.. fick springa efter tåget!! Haha vi bara tjötade å tjötade å glömde av tiden.. vi va bland dem sista som kom på tåget... tur att jag höll koll på tiden annars skulle vi missa tåget..

När man e hemma igen e d så mkt som skall fixa.. hade problem med skrivare å office å grejer blabla.. men löste sig tillslut... annars har d bara varit en chill dag =) Det behövs efter en sådaan häftig trip där man vänder på dygnet! ;P
But I had great fun! Thanks all! <3

Skolan börjar igen på torsdag... lovet har gått sjukt fort!! Fast well.. jag behöver inte gå på lektionerna egentligen... men jag ska göra d iaf =)

God natt =)




Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Aaaah! I wanted to see Avatar IMAX 3D in Hong Kong, but never got around to it. :(



I guess I'll just watch it in "normal" 3D here in Norway.



But anyhows, happy new year! :)

2010-01-06 @ 08:45:54
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan Ho: Naww.. but it's not a different 3D or not.. soo =) And what is "IMAX 3D" then? =P



And Happy new year!! ;D

2010-01-06 @ 11:54:01
Postat av: jainie.v

Du har bloggg ! :O Åh Tack ! Tkr om den bilden på oss två jag med :P hihih



Så ska du inte ändra din bloggis lite ? =)

2010-01-07 @ 02:06:05
URL: http://cheonsa.blogg.se/
Postat av: Marylan

Hittat dig! XD

Tack själv för en super helg^^ Ses snart igen gumman. Miss you & Evy alot :( <3333

2010-01-07 @ 02:18:09
URL: http://marylan.blogg.se/
Postat av: jainie.v

Tihihi Jag kan hjälpa dej med det ^^ U want help ? =)

2010-01-07 @ 12:42:43
URL: http://cheonsa.blogg.se/
Postat av: Connie

Jainie.v: Ahh jag har blogg men jag va aktiv innan sen så la jag ner d å nu har jag börjat lite smått igen =)



Haha ;P Ahh joo jag veet.... jag vet inte hur man fixar header å sånt.. e skitkass på d! ;P



Marylan: Haha ;D Welcome welcome! ;D Kul att du har hittat mig =) Yeaay! En vecka kvar drygt! Så ska vi alla have fuun again! ;D



Miss u all soo much!! =(

<3

2010-01-07 @ 13:18:54
URL: http://concon.blogg.se/
Postat av: Johan Ho

IMAX just means that the monitor is way bigger than normal cinema screens. When you look straight at the screen, it fills your entire field of vision! So it's almost like you're in the movie. Or so the ads say, I think. Wanted to try it out, especially in 3D... sigh

2010-01-08 @ 23:42:37
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan Ho: Ohh I see.. too bad laa =(

2010-01-09 @ 23:52:35
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0