Happy birthday lil bro'! ;D

Min älskade lillebror fyller hela 16 år idag! Han börjar bli en stor pöjk nu men kommer alltid att va liten i mina ögon =P

Idag hade jag iaf skola.. lektionen va seg usch.. tur att det e äntligen helg igen =) Efter skolan drog jag till Jensens å lunchade med Yle, hennes kusin å Anders =) Mmm, I love Jensens! <3
Sen efter d gick vi omkring i olika klädbutiker för att hjälpa Anders å välja lite kläder... ;P

Sen kom jag hem.. fick ett mail.. å där fick jag ett problem.. dilemma! Jag vet inte va jag ska göra.. gosh!
Alltid så.. när man vill ha något.. antingen får man inget eller så kommer allting på en å samma gång.. Jag vet inte va jag ska göra å jag har 2 dagar på mig att tänka ut... suck..


Ångest...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0