Katastrof!

Har haft en bra helg =) Utgång i fredags med CC folket =) Igår tog jag d allmänt lugnt å pluggat smått..
Idag va jag med chauffis å körde runt folk.. som inte gick så bra.. såg inte bommen, å jag kom i rätt så hög hastighet, svängde fort som faan till mötande trafiksfil.. bromsade å slirade.. det kändes som nära döden upplevelse!! Om jag nödbromsade hårt så skulle hela bilen välta.. så moster sa att jag skötte d bra.. MEN ifall det kom mötande trafik skulle vi inte klarat oss! Shieet, vi hade tur.. omg.... snacka om att jag va i chocktillstånd.. nu när jag tänker tillbaka så blir man rädd... jag vågar aldrig köra fort igen! Inte i detta väglag! Jag har verkligen fått en rejält läxläsning!!
Senare mot kvällen åkte jag vidare till Mentor för att hälsa på Walter =) Jag fick verkligen inte köra dit pga dagens incident samt det snöade som faan.. meen no no, att jag åker spårvagn till Frölunda liksom ;P Jag tog bilen.. körde LÅNGSAMT! Har nog inte kört 60 på en 90 väg innan... men men.. vägen va ishalt.. så jag kunde inget göra..

Walter e så söt! Han kan gå nu ^^ E såå kelig ^^ Åhh =) Sicken busunge... han e sååå gullig verkligen! <3


Imorrn e man ledig från jobbet =) Men det kommer att bli mkt mkt plugg ändåå... slutprov på onsdag som sagt..

ska fortsätta plugga lite matte nu =)

later!

Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Yesh, remember, speed doesn't kill, it's the sudden stop that usually kills. So, eh, at least make sure you can brake properly before you speed too quickly. :P

2010-02-01 @ 13:31:33
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan Ho: Yeaah, soo true! Anyway it was terrible =(

2010-02-01 @ 18:28:50
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0