New header! ;D

Yes som ni ser så har min blogg fått ett nytt utseende... megafint verkligen! Ett stort tack till Jainie som hjälpte mig med detta! Thaank u dear!! <3 I like it very very muchie!! ;D

För övrigt har d inte hänt såå mkt hos mig väl.. varit hemma å bara degat.. chillat med serier.. skolan skulle ha börjat idag men läraren e sjuk som lektionen blev inställd! ;D Hoppas på att lektionen imorrn blir inställd meed! Haha ;D

Jag har klantat mig idag igen!! Min bror fyller år imorrn å jag skulle beställa tårta till honom.. som jag totally glömde bort! =( Kom på d när jag va nere å åt middag med familjen.. åhh guud... riktigt illa! =( Får köpa nån random tårta imorrn utan text typ å fira honom.. suck... my mistake.. again... =/

Haha har inte så mkt mera å berätta eftersom d inte har hänt så mkt speciellt sen hemkomsten från Stockholm.. =)

Jag njuter av ledigheten till 100% iaf! ;D

Later guys! ;)

Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Oh, cool header! :) Too bad about the cake, hehe. Well buy-cakes are good too. I forgot to buy more (eat) more cake in HK! The dark chocolate mousse cake I tried there was delicious! Hmm, I should try making it, I know how to make mousse. Just need to make it thicker I think. :D



Want more free time too... siiiigh

2010-01-08 @ 12:57:39
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan Ho: Thaanks! ^^ My friend did that hihi ^^

Ohh.... I love cakes from Hong Kong! I kinda miss Hong Kong so much!! =( Food and shopping!! <3

2010-01-08 @ 14:59:37
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0