One day skitrip =)

Yupp idag vaknade jag tidigt efter 5hs sömn för att jag skulle bege mig till Hestra å åka skidor med "The boys" =)
Körde hela vägen ner till Hestra å joinade pöjkarna där! ^^ Jag hade skitskooj å skidor e verkligen underbar å kuul! <3 Jag va faktiskt ensam tjej med 7 killar! Känner mig som en pimp! Haha xD De flesta killarna va nybörjare å ramlade... tycker så synd om snowboard killarna.. men ni va faktiskt duktiga på slutet ju ^^ Jag va nog den grymma! ;P Föll inte en enda gång! ;D Så stolt över mig själv! ^^ Hihihi ^^


Gruppbild =)

Efter skidorna visste inte pöjkarna va som skulle hända.. eftersom d inte hände nått speciellt åkte jag hem tillbaka till Göteborg ist å va hemma lagom till vår middag =)

Skulle ut egentligen med de andra folket... men jag pallade inte... för trött.. min kropp säger nej... mina ögon säger nej.. även om jag ville gå ut å träffa folket så näee.. skulle bara däcka... höll på somna när jag körde hem från Hestra liksom... =/

Näee, jag däckar snart.. ska duscha sen sova! =)

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Jeg sto på snowboard for over et år siden, fikk vondt i hele kroppen i flere dager etterpå. xD

2010-01-11 @ 12:55:18
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan Ho: Haha omg... när jag åkte snowboard gick det inte bra!! =( Ramlade hela tiden och fick blåmärken överallt! =( Och nu tog jag skidor och det gick väldigt bra, men jag har såååå ont i kroppen fortfarande!! =(

2010-01-11 @ 13:32:13
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0