@ school

God morgon kära vänner! ^^

Just nu sitter jag på min näst sista föreläsning för denna kurs.. så tråkigt.. somnar Zzzzz...
Jag kör en snabb bloggning istället =)

Igår va d tjejkväll hos Kimmy! ^^ Det va mys å d va gott med vietnamesiska vårrullar (Goi Cuan) ;D Mera såna kvällar hihi ^^ Senare skulle vi typ "surprise:a" Kimmys pojkvän Adam.. som blev ganska så misslyckat.. haha xD Men det va roligt ändå =) Tack för igår tjejer! ;D

Jag har seriöst brist på sömn... har inte fått sova ut ordentligt denna helgen,..

Hur ska jag palla sitta på föreläsningen i 3h?? Har dock 15min rast varje gång klockan slår hel... Ska hjälpa min klasskamrat på min första rast sen å fixa hans mobil för han får inte igång internet på mobilen.. känner mig som en tekniker av nått slag.. å jag vet inte va han sysslar med å hur han ens lyckas få bort interneten varje gång jag har fixat... har fixat den ett antal gånger.. =/ Roliga han sa va: "Hur ska jag klara mig utan dig när du inte kommer att plugga mera?".. då sa jag att han får hitta andra... Då sa han: "Det finns inga andra som e duktigare än dig..."
Så duktig e jag faktiskt inte.. utan det e bara han som e kass! ;P

Nääe, dags att koncentrera mig på föreläsningen nu... eller jaa försöka iaf! ;P

Later =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0