Snabb bloggning

Hej alla glada!
Jag har bara 5min på mig att blogga fort då min vagn går härifrån mig om 10min... =P
Igår va d en rolig dag! Hade matteprov å fick alla rätt på båda =) (inte så svårt dock) ;P Sen så fick vi va på govlet å stå vid black-jack borden å öva alla rörelser.. hur man delar ut korten, tar in marker resp. dela ut marker and so on... så mkt att tänka på u have no idea! Korten får inte va utanför strecken osv... vi fick lära oss hur man blandade kort vid öppning av bord.. resten av dan fixar maskinen d.. såå mkt infoo verkligen but I like!! ;D
Såg HP jobba igår meed, men vi kunde inte snacka nått då både jag å han va busy guys... =(

Efter utbildningen så träffade jag Nova sötnosen i stan.. ville gå fika å käka semla men tyvärr så va ställena slut på semla då vi gick till 3 ställen!! =( Vi gav upp å hamnade vid dahls ist... det va mysigt att få prata med henne å bara umgås med henne =) <3

Nu måste jag kila iväg... det e introduktionsdag idag... ingen utbildning men man får betalt dock! Wiie! ;D
Slutar sent dock iofs! =( Klockan 22... buhuu.. =(

Gotta gooo!

Later =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0