Softish dag!

Ojoj... igår va d en riktig busy dag! Snarare heeela min dag igår va liksom fullspäckat! 09:15-12 hade jag skola sen luncha med Tinni å Kimmo, efter d gick jag å Tinni å tog en kaffe oxå kom Tomas å joinade oss ^^
Sen runt 16:30 tiden åkte jag å Tinni hem till mig för å senare hämta bilen å dra vidare till badminton... Va riktigt kul! ;D

Efter badminton åkte jag hem å duscha å åt mat å sen begav jag mig till Lina å HP för å joina badmintongänget igen =) Det blev tjöt å kortspel å jag förlorade hela tiden å fick dricka asmkt vatten... usch! Ville spy! Så illa va d! =(
Körde poker sen.. förlorade redan i början av pokerrundan... såg fel kort.. tog all in men försent.. jag missade att jag inte hade ett kort.. så japp.. jag va ute.. så klantigt.. killarna ville att jag skulle ta 2 glas vatten till.. men jag stenvägrade!! Min mage klarade inte av ytterligare 2 glas vatten till.. vet inte ens hur mkt vatten jag drack... men minst 2 kanor iaf =/ Blev en hel del toabesök iaf... suckk... Men det va kuul ändå =) Sen körde vi en runda pokerrunda till =) Jag kom 2:a faktiskt! Riktigt stolt! ;D Vi va 5 players =)

Idag va d mest softish dag! Va ute på stan med Evy... kollade lite grejer, köpte presenter.. jaa, that's it =)
Vart hemma å degat.. å nu känner jag att jag e trött så jag ska gå sova!! ;D

Klockan e inte ens 22.. men.. jag e för trött! Måste sova å ta igen all sömn jag har missat!

God natt på er! =)

Kommentarer
Postat av: GwanGwan

Nice header!!!



Jag funderar på att byta ut min snart... lite tråkigt med den jag har nu... fast det är senare problem det.



Det va kul att luncha!! Vi får som sagt hitta på mer saker att göra nästa gång!

2010-01-15 @ 10:33:06
URL: http://gwangwan86.blogg.se/
Postat av: Connie

GwanGwan: Taack gums! ^^ Det va en kompis som hjälpte mig med min nya header! =)



Jaa, det va skiitmysigt att luncha!! ;D Du får sägaa till nästa gång när du e i Göteborg igen! ;D

Pussssss

2010-01-15 @ 14:39:08
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0