Upp och ner....

Jag vet inte ens va jag ska säga... e inne på min andra utbildningsvecka nu... har lärt oss ett nytt spel.. Caribbean Stud Poker heter den. Den e rätt så skoj faktiskt! ^^ Roligare att deala den än Black Jack tycker jag haha xD Jag ska faktiskt ha slutprov på CS som spelet kallas för imorrn... Den e inte så svår om man jämför den med Black Jack. Asså jag kan seriöst inte fatta att ett kortspel som Black Jack har typ 1000 regler... asså vi har fått ett helt kompendium på ugnefär 90sidor med BARA Black Jack regler!! Damn, så mkt man måste få in i huvudet asså... men men jag börjar få in det mesta nu iaf... å det e bra =) Igår hade jag sån ångest.. mådde inte alls bra.. ville bara försvinna.. dels för att det e så lite tid kvar... å instruktörerna sätter stora press på oss då det inte alls e många dagar kvar tills vårt Black Jack slutprov oxå ska man ju ut på praktik i 2 dagar meed... såå nervös! Jag MÅSTE klara slutprovet! Man måste få minst 90% på provet för att klara d! ÅNGEST!! Men jag tror att jag klarar teoridelen iaf... men mattedelen.. ehmmm det krävs mer plugg från min sida! Har fortfarande svårt meed black jack vinstutdelningen på ojämna hundratalen.. men men.. pluggar jag lite till å försöker memorisera allting så ska det nog gå primadonna =)

Så jaa, va ska man säga meer.. som sagt mitt liv har varit upp å ner... mkt av min tid har gått åt plugget... det tar sååå mkt tid!! Men det e inte konstigt dåå jag e på jobbet varje dag från 10-18 förutom fredagar då man slutar 16:30 men ändå.. sen kommer man hem.. äter, sen pluggar man å sen helt plötsligt måste man ju gå lägga sig... jag hinner knappt med det som jag verkligen vill göra... dvs kolla på mina serier! ;P Idag, ska jag iaf njuta av ett avsnitt antingen heroes eller sista avsnittet av liar game 2... va ska man välja?? =P Tror det blir liar game 2 då det e sista avsnittet... så jag får denna serie överstökat ;P Ska plugga på CS meeed så allt sitter inför slutprovet imorrn samt plugga lite matte för mitt eget bästa!

Men men inte mkt kvar av utbildningen så jag får stå ut!

Jag ska kämpa!! ^_^

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Haha, no escape from studying ever huh. :P Good luck!



Oh, Liar game! I'm reading the original manga. It's pretty good. :D

2010-01-28 @ 12:27:01
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan Ho: No laa... I will do my best =)



Yeah! Liar game is goodie ^^

2010-01-28 @ 18:01:59
Postat av: Eugenia

Wow, jag visste inte att du hade börjat blogga igen! Har inte varit inne här på flera månader... :S Men nu blev jag glad :D Ska läsa igenom dina inlägg nu ^^



Black jacken låter riktigt svåååår..! Plugga hårt! :)

2010-01-28 @ 20:12:14
Postat av: Connie

Eugenia: Haha... well nu bloggar jag lite då å då =) Får ut mina tankar å så haha ;P Har haft d tufft... men det börjar gå uppåt nu =)



Joo, det e såå mkt regler! U have no idea!! Men jag ska kämpa =)

2010-01-28 @ 21:14:45
URL: http://concon.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Wow, jag visste inte att black jack hade så många regler ._. trodde att det bara var till 21 liksom hahah xD men sen tänkte jag inte på vinsterna heller...(A)

2010-01-29 @ 00:49:21
URL: http://electrotenshi.blogspot.com
Postat av: Connie

Jennifer: Haha inte jag heller! ;P Trodde oxå typ det va till 21 ;P det e verkligen helt sick! Sen e d massa regler angående hur spelarna satsar pengar etc.. =P



2010-01-29 @ 08:37:49
URL: http://concon.blogg.se/
Postat av: zzZZzzZZ

ConCon Hwaiting!!!!

2010-01-30 @ 11:28:46
URL: http://jnlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0