I Saigon!

Heej allihopa! ^^
Jag befinner mig just nu i Saigon! Jag lever fortfarande don't worry =) Facebook funkar tyvarr inte i Vietnam saja... Far nog anvanda bloggen for att ni ska veta att det e okej med mig... jag har en snall J som tar hand om mig.
Jag kan saga att staden Saigon e fulla av mopeder/latt MC-cyklister... herremingud... de kor lite hursomhelst.. korsar har o dar ;P Fick aven testa pa o kora Js moppe... det gick inte sa bra... min forsta gang o jag vet inte hur man ska hantera den.. =P Jag e sa kass... =P Jag bara gasa o gasa o va seg med bromsen hahahah... gud mardrom... men kul att jag fick testa pa iaf... o det e kuul att aka moppe.. har akt fran o till stan med moppen =)

Far inte tag pa nagra andra som befinner sig i VN heller... fick tag pa en men hon hann inte sa jag kmr att missa G.. =( O V... jag vet inte va han e?? Kan inte fa tag pa honom.... =(

Men iaf jag aker tebax till Hong Kong pa torsdagen o jag har d braa.. J visar mig Saigon, ater typiska vietnamesiska ratter yeah.. me like! Skitgott iaf ^^

Ha d toppen!

Later =)

Kommentarer
Postat av: GwanGwan

Hej!! så du va i Vietnam.. haha jag förstår exakt vad du menar. mopeder är det ultimat transportmedlet därborta.



Hoppas att du ha det så kul !!

2010-06-23 @ 20:52:39
URL: http://gwangwan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0