Äntligen lite lugn å ro...

Nu när jag sitter å bläddrar igenom min kalender.. så såg jag att jag inte har varit hemma en heeel dag EN ENDA GÅNG sen ehh.. tisdag förra veckan.. bara vart ute å har varit igång i princip VARJE DAG! Värsta busy girl or what! ;P Vi har ju för det mestadels hängt hos Lina å Håpe å stan ;P Det e kuul att bara hänga å umgås ibland hihi ^^ Visst har d förekommit lite aktiviteter med såsom badminton å bowling! ^^ Jag har oxå gått en shoppingrunda i Frölunda med Linn å har därmed oxå besökt den nyöppnade butiken Newyorker =) Fyndade ett plagg där =) Oxå har ju vänner från Växjö/Karlskrona varit uppe på besök med så man har hängt lite med dem =)

Inatt satt jag uppe till rätt sent för att lyssna igenom alla bidragen från Melodifestivalen.. jag har missat alla deltävlingar då jag har jobbat de dagarna då deltävlingarna sändes.. asså det e verkligen dåliga låtar som e med i tävlingen... jag vet inte ens vilket bidrag som jag vill ska vinna å representera för oss Sverige i ESC.. hmm..

Idag har jag varit duktig.. bara varit hemma.. kollat ett avsnitt av Autumn Concerto... pluggat lite smått inför min tenta om 2 veckor.. vet att det inte kommer att gå bra då jag har glömt bort d mesta! ;P Men men...

Imorrn is the day... lite smått nervös men det ska nog bra hoppas jag! =] Ny vecka.. nya tag å utmaningar... mkt plugg.. nu börjar livet.. har lekt klart nu ;P

Middagtime! E ashungrig!! ;P
Later =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0