Tjohooooooooooooo

Hilluu! ^^
Allt bra med er? =) Själv mår jag toppen!! ^^ Det har typ hänt nått i princip varje dag å jag känner mig så busy all the time att det e helt sick!! Spenderat mkt pengar.. måste ta å lugna ner mig lite... Hela denna vecka e faktiskt en leedig vecka för mig å jag har gjort en massa! Har hängt i stan å fikat nästan i princip everyday! Träffat folk å grejer... firat Kimmos bday å såå =) Guud va jag e sugen på hennes tårtor!! <3 Så gooda!!!!! Åhh! Ikväll blir d en sportkväll... en badmintonkväll typ å äntligen får röra sig lite granna =) Jag som e såå lat haha xD Det behövs verkligen! ^^
Har börjat med en ny serie med... Autumn Concerto.. läser bloggar å har hört från folk att den skall va riktigt bra å då får jag oxå ge denna en chans =) Tycker inget speciellt om denna serie just nu men antar att den blir bättre ju längre man har kommit med serien.. =)
Igår satt jag å lira lite Resident evil med på XBOX360.. det va riktigt skoj! Så längesen jag spelade sist.. haha xD Men jag sög ganska så mkt ;P Nämen det va kuul =)

Haha finns inte så mkt mer å säga I think.. ska fortsätta med min serie nu =)

Later =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0