27/5

I helgen va d najs! ^^ Y:s bday va najs, alla fick bråka om maten typ haha ;P Gott va det! ;D D va allmänt mys å chill ^^ Söndagen va d jobb på H&M å T, K å H kom på besök å hälsade på mig samt väntade på mig tills jag slutade.. sweet =) Åkte till stan för att käka mat med dem, va tvungen att sticka hem innan maten för att lämna bilen för att pappa behövde den.. lämnade bilen, tog vagnen, sprang från centralen till valand för att de väntade på mig innan vi skulle käka.. haha guud jag kom fram helt svettig!!! Vi åt en megastor pizza, men tydligen räckte d inte, H va tvungen att beställa en stor till.. men vi orkade inte äta upp den sista lolz ;P

Efter maten stötte vi på T, å då drog vi till Lisse allihopa =) Spelade lite på spelhuset, å körde lite femkampsspel.. men inte allt hehe =) Kuul att se dem igen efter 100 år... har knappt träffat några på sistone...

Måndags... träffade en CC kollega R.. umgicks med honom lite.. drog till heden för att kolla på när andra kollegor spelade fotboll mot andra företag... det blev 1-1 iaf.. =P
Efter d drog jag hem till R igen.. fick träffa hans inneboende eller sambo.. combo?? Haha... hursom.. som tydligen visade sig va en gammal stammis från McDonald's Avenyn... lol... han sa att han kände igen mig å grejer.. å när vi snackade om d bara så mindes jag hans tjej... som brukar beställa en viss mat.. å en annan kille som beställde en annan mat... japp.. det va dem 2 tydligen.. LOLZ... världen e liten.. sen sa han oxå att han har sett på mig på H&M haha... ;P Det va trevligt iaf =)

Tisdag jobb... onsdag skulle ha jobbat, men tackade nej till alla pass... fick många förfrågningar... men jag hade asmkt att göra hemma... reklammera min laptop då min garanti gick ut 2 dagar efter att jag hade lämnat in den lolz.. köpa presenter u name it.. fullt upp! Skulle inte ha haft tid annars då jag jobbade ett långt pass idag.. jobbar heeeela dan imorrn... läkarbesök plus dubbelpass.. kommer att va uppe 24h, snacka om att vara död... lördag e d A:s bday firande å söndag jobb plus en fikadejt med K ;)

Imorse innan mitt jobb drog jag till kinesiska ambassaden eller konsulatet för att fixa visum till Kina... japp, sist jag bloggade va jag bara på planeringsfasen.. men nu har jag bokat biljetterna å jag ska till Hong Kong!!!!! =D
Blir bara borta 3 veckor dock men det räcker =)

Lääängtar... ~~

Men men det händer mkt innan min avresa iaf bl.a H:s bday/inflyttningsparty samt J:s student! ;D

Nu ska jag duscha å sen sova... måste upp tidigt!!!

Natti! ^^


Kommentarer
Postat av: GwanGwan

Oh när ska du till Hong Kong under sommaren? Känns som alla ska till Aisen i år=D jag längtar verkligen till resan!!!

2010-05-29 @ 18:18:32
URL: http://gwangwan86.blogg.se/
Postat av: GwanGwan

Oh! 3 veckor va nice!!



Men då ses vi inte förrän i juli, förhoppningsvis är du hemma innan jag åker iväg till Malaysia. Så vi får fika innan jag åker!!



Kram kram

2010-05-31 @ 08:47:34
URL: http://gwangwan86.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0